0

مشخصات فنی اوپو A98 فاش شد

مشخصات فنی اوپو A98 فاش شد
بازدید 61


مشخصات فنی اوپو A98 لو رفت، این گوشی دارای صفحه نمایش لبه خمیده و دوربین 108 مگاپیکسلی است. به نظر اوپو به دنبال ساخت گوشی قدرتمندی در این سری است.

اوپو در حال حاضر روی قدرتمندترین گوشی سری A خود برای بازار چین کار می‌کند. اوایل این هفته، مشاور دیجیتال چت استیشن از طریق پست Weibo ادعا کرد که یک گوشی جدید از سری A اوپو دارای صفحه‌نمایش سوراخ‌دار (پانچ) با لبه‌های خمیده است.

افشای مشخصات فنی اوپو A98 نشان داد که این گوشی دارای بالاترین کیفیت از نظر درجه مگاپیکسلی دوربین و سریع‌ترین شارژر سیمی بوده که تا به حال در گوشی‌های سری A دیده شده است. در یک پست جدید Weibo، به نظر می‌رسد دیجیتال چت استیشن اطلاعات بیشتری در مورد همان گوشی فاش کرده است. این احتمال وجود دارد که این گوشی با نام اوپو  A98 در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات فنی اوپو A98

اطلاعات جدیدی که افشاگر اطلاعات به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که صفحه نمایش ادعایی اوپو  A98 دارای رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود. طبق پست قبلی وی در Weibo، صفحه نمایش تا 2160 هرتز مُدولاسیون پهنای پالس در نور کم را ارائه می‌دهد. این گوشی از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی برخوردار است زیرا لبه پایینی 3.3 میلی‌متری دارد.

مشخصات فنی اوپو A98
اوپو A97

تراشه کوالکام با شماره قطعه SM7325 قرار است در این گوشی قرار بگیرد. از این رو، به نظر می‌رسد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 778g پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتری در مورد حافظه رم و میزان حافظه ذخیره‌سازی A98 وجود ندارد.

این دستگاه مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. با این حال، در این افشاگری چیزی در مورد دوربین‌های کمکی و سلفی گوشی ذکر نشده است. همچنین باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

دیجیتال چت استیشن همچنین گفت که اوپو به زودی گوشی‌های میان رده جدیدی را در بازارهای چین و بین المللی عرضه خواهد کرد. با این حال، این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن‌ها به اشتراک نمی‌گذارد. البته انتظار می‌رود این سازنده چینی سری Reno 9 را در ماه نوامبر (آبان ماه) در چین عرضه کند. در ماه دسامبر (آذر ماه) نیز انتظار می‌رود که گوشی‌های فایند N2 و فایند N فلیپ را معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی اوپو A98 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید