0

مشخصات سخت افزاری سری اوپو فایند ایکس 8 فاش شد

مشخصات سخت افزاری سری اوپو فایند ایکس 8 فاش شد
بازدید 14

[ad_1]

مدت زیادی از عرضه سری گوشی‌های پرچمدار فایند ایکس 7 نمی‌گذرد و حالا نشر اطلاعات درباره نسل بعدی آن آغاز شده است. در این اطلاعات به برخی از مشخصات سخت افزاری سری اوپو فایند ایکس 8 اشاره شده است.

ماه گذشته بود که اوپو از سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار فایند ایکس 7 یعنی Find X7 و Find X7 Ultra رونمایی کرد و اکنون اخبار مربوط به جایگزین‌های این دو گوشی در حال انتشار است. گزارش‌هایی که از یک منبع آگاه منتشر شده، جزئیات مربوط به تراشه‌های سری Find X8 را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری اوپو فایند ایکس 8

طبق گفته یک افشاگر مشهور به نام Smart Pikachu در شبکه اجتماعی ویبو (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی)، پرچمداران آینده اوپو دارای تراشه‌های برتر و قدرتمند دو شرکت مدیاتک و کوالکام خواهند بود. البته هنوز زمان زیادی تا عرضه سری Find X8 باقی مانده و نمی‌توان چندان درباره این اطلاعات مطمئن بود.

سری اوپو فایند ایکس 8

با این حال، طبق اظهارات Smart Pikachu، نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار اوپو سال آینده با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 8400 عرضه خواهند شد. تراشه کوالکام احتمالا به نسخه اولترا تعلق خواهد داشت و تراشه مدیاتک نیز برای مدل پایه خواهد بود.

همچنین ادعا شده است که اوپو فایند X8 اولترا به یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای مجهز خواهد شد در حالی که اوپو فایند X8 از یک اسکنر اثر انگشت نوری (اپتیکال) درون صفحه‌ای برای حفظ امنیت کاربران بهره خواهد برد.

نسل قبلی این گوشی یعنی اوپو Find X7 با تراشه دایمنسیتی 9300 مدیاتک در حال حاضر در صدر فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ژانویه 2024 در وب‌سایت AnTuTu قرار گرفته است. همچنین انتظار می‌رود که به زودی نسخه جدیدی از Find X7 Ultra با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات سخت افزاری سری اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید