0

مشخصات ریلمی C65 فاش شد؛ عرضه نزدیک است

مشخصات ریلمی C65 فاش شد؛ عرضه نزدیک است
بازدید 11


ریلمی یکی از برند‌های مطرح چینی است که مسیر موفقیت را به آرامی اما مطمئن طی می‌کند. احتمالا گوشی هوشمند جدید ریلمی C65 را به زودی عرضه می‌شود چراکه این دستگاه تاکنون موفق به کسب چندین گواهینامه معتبر شده است.

ریلمی ظاهرا در حال کار بر روی مدل جدید گوشی هوشمند سری C است. دستگاه مورد بحث ریلمی C65 نام داشته و ممکن است به زودی معرفی شود زیرا این گوشی هوشمند اخیراً چندین گواهینامه متعدد را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات ریلمی Narzo 70 Pro فاش شد [+تاریخ عرضه]

مشخصات ریلمی C65

Realme C65  برند گوشی‌های هوشمند چینی در پلتفرم‌های صدور گواهینامه‌های متعددی مانند TDRA، TUV، EEC و Camera FV-5 مشاهده شد. در پایگاه داده TDRA امارات، Realme C65 دارای شماره مدل RMX3910 تأیید شد. علاوه بر این، گواهینامه TUV Rheinland تأیید می‌کند که ریلمی C65 توسط یک بسته باتری 4880 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. این احتمالاً به عنوان یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می شود.

لیست TUV اضافه می‌کند که از شارژ سریع Super VOOC با سیم 45 واتی پشتیبانی می‌کند. فهرست EEC همچنین نشان می‌دهد که دستگاه با شماره مدل RMX3910 فهرست می‌شود. در نهایت، مشخصات دوربین Realme C65 نیز از طریق لیست Camera FV-5 مشخص شده است. C65 دارای دوربین پشتی با فاصله کانونی 26.7 میلی متری، دیافراگم f/1.8 و EIS (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی) است.

به نظر می رسد این مشخصات شبیه به سنسور اصلی پشت Realme C67 باشد. به عبارت دیگر، Realme C65 می‌تواند یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت نیز ارائه دهد. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات بیشتری از دستگاه ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره ریلمیC65 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید