0

مشخصات ریلمی 12 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت

مشخصات ریلمی 12 پلاس پیش از رونمایی رسمی لو رفت
بازدید 13


ریلمی که قبلا از گوشی‌های Relme 12 Pro و Realme 12 Pro Plus رونمایی کرده، حالا برای معرفی گوشی‌های Relme 12 و Realme 12 Plus برنامه‌ریزی می‌کند. اخیرا جزئیاتی از مشخصات ریلمی 12 پلاس منتشر شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اخیرا تایید شد که تاریخ معرفی ریلمی 12 پلاس 29 فوریه 2024 (10 اسفند) است. انتظار می‌رود که این گوشی به‌زودی در چین عرضه شود؛ اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، یکی از افشاگرها به نام Sudhanshu Ambhore اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی این موبایل هوشمند فاش کرده است. او حتی رندرهای ریلمی 12 پلاس را نیز منتشر کرده و طراحی گوشی را به نمایش گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی ریلمی 12 پلاس

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی ریلمی 12 پلاس به فریم‌های تخت و ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ مجهز می‌شود. این گوشی در رنگ‌های بژ و سبز به بازار می‌آید. در پنل پشتی این گوشی احتمالا از چرم سازگار با محیط زیست استفاده خواهد شد.

مشخصات ریلمی 12 پلاس

این احتمال وجود دارد که گوشی ریلمی 12 پلاس از نمایشگر تخت 6.67 اینچی برخوردار شود. این پنل نمایشگر از نوع AMOLED است و از رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. تنظیمات دوربین ریلمی 12 پلاس را سه لنز دوربین تشکیل می‌دهند؛ یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) که از نوع Sony LYT-600 خواهد بود، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو. در نمای جلویی هم احتمالا از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

از دیگر مشخصات ریلمی 12 پلاس می‌توان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7050 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که با توان 67 وات شارژ می‌شود. این گوشی را می‌توان با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی خریداری کرد. هنوز اطلاعاتی درباره سایر نسخه‌های رم و حافظه در دست نیست.

گفته می‌شود که گوشی ریلمی 12 پلاس به اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5.0 مجهز می‌شود. این اسمارت فون احتمالا در ابعاد 7.9×75.5×163 میلی‌متر ساخته می‌شود و 190 گرم وزن خواهد داشت.

نظر شما درباره مشخصات فنی ریلمی 12 پلاس چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند با سایر میان رده‌های قدرتمند از برندهای سامسونگ و شیائومی رقابت کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید