0

مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6 فاش شد؛ تغییر بزرگ در طراحی!

مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6 فاش شد؛ تغییر بزرگ در طراحی!
بازدید 171

[ad_1]

تقلید بزرگ شرکت اوپو از شیائومی در طراحی مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6 با افشای رندرها و تصاویری از این گوشی پرچمدار فاش شده است.

مشخصات دوربین گوشی اوپو فایند ایکس 6 توسط افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station فاش شد. ظاهراً دوربین اوپو فایند ایکس 6 شباهت زیادی به پرچمدار تمام‌عیار شیائومی، Xiaomi 12s Ultra دارد. در طراحی این گوشی از دو لنز بزرگ به همراه یک لنز کوچک‌تر در زیر آنها استفاده شده است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6

افشاگر معروف Digital Chat Station مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6 را لو داده است. این افشاگر جزئیات کامل این گوشی را که جانشین گوشی اوپو فایند ایکس 5 پرو است را منتشر کرده است. بر اساس طرح این افشاگر، اوپو در دوربین گوشی جدید خود از یک چیدمان دایره‌ای به همراه لنزهای بزرگ همانند چیزی که در گوشی Xiaomi 12S Ultra دیده بودیم استفاده کرده است. البته آرایش فلاش دوربین در این گوشی متفاوت است.

notebookcheck گزارش می‌دهد، طرح Digital Chat Station دو لنز دوربین بزرگ را نشان می‌دهد که در زیر آنها از یک لنز کوچکتر (احتمالاً لنز دوربین تله‌فوتو پریسکوپی) استفاده شده است. تخمین زده می‌شود که به احتمال زیاد اوپو تنظیمات دوربین Hasselblad را در این گوشی پرچمدار خود نیز حفظ کند. به این دلیل که وان‌پلاس نیز در گوشی OnePlus 10 Pro همین کار را انجام داد.

احتمالاً اوپو در طراحی Find X6 Pro از طراحی پشتی خمیده با نمایشگری منحنی در سمت دیگر استفاده کرده است.

مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6
طراحی Digital Chat Station از چیدمان دوربین اوپو فایند ایکس 6

در طرح Digital Chat Station آمده است، Find X6 Pro از حسگرهای دوربین IMX989 و IMX890 ساخت شرکت سونی بهره می‌برد. شیائومی در 12S Ultra از حسگر IMX989 استفاده کرد. حسگر IMX890 هنوز معرفی نشده است و طبق اخبار اندازه آن مانند حسگر IMX766 بزرگ نیست.

علاوه بر افشای مشخصات دوربین اوپو فایند X6، در دیگر گزارش‌ها مشخصات این گوشی نیز فاش شده است. گوشی Find X6 Pro از یک صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد نرخ نوسازی این گوشی 120 هرتز است و از نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۳ PPI در آن استفاده می‌شود. همچنین این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass Victus بهره می‌‌برد.

انرژی گوشی Oppo Find X6 Pro به وسیله یک باتری با ظرفیت 4700 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، باز کردن قفل صفحه با چهره، بهره‌گیری از شبکه پر سرعت 5G، بلوتوث 5.3 و پورت USB Type-C اشاره کرد. طبق روال سال‌های قبل انتظار می‌رود گوشی Oppo Find X6 Pro در ماه مارس معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس 6 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید