0

مشخصات دوربین آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد

مشخصات دوربین آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد
بازدید 23


تنها یک روز با عرضه و معرفی رسمی سری پرچمدار آنر مجیک 6 فاصله داریم و حالا یک افشاگر مشخصات دوربین آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو را فاش کرده است.

همان‌طور که می‌دانید آنر فردا از سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 6 خود در چین رونمایی خواهد کرد. امروز نیز این برند از رابط کاربری Magic OS 8.0 و لیست گوشی‌های دریافت کننده آن پرده برداشت. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station، مشخصات دوربین مجیک 6 و مجیک 6 پرو را فاش کرده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو

در جدیدترین افشاگری DCS، اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین گوشی‌های پرچمدار آنر لو رفته است. طبق گفته‌های این شخص، مدل پایه این سری یعنی آنر Magic 6 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 2.5 برابر خواهد بود.

مشخصات دوربین آنر مجیک 6
مشخصات دوربین سری آنر مجیک 6

از سوی دیگر، مدل پرو یعنی آنر Magic 6 Pro از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.49 اینچی و زوم اپتیکال 2.5 برابر برخوردار خواهد بود. متاسفانه در این نشت، اشاره‌ای به مشخصات دوربین Honor Magic 6 RSR که نسخه ویژه‌ای از سری مجیک 6 آنر با همکاری استودیوی طراحی پورشه دیزاین می‌باشد، نشده است.

البته طبق گزارش‌های پیشین، به نظر می‌رسد که قرار است گوشی آنر Magic 6 RSR به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی OmniVision OV50K یک اینچی وارد بازار شود. به احتمال زیاد در این گوشی یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ نیز وجود خواهد داشت. اما هنوز چیزی به طور قطع از سوی شرکت‌های سازنده اعلام نشده است.

به جز بخش تصویربرداری تفاوت‌های دیگری نیز بین انواع مدل‌های این سری پرچمدار آنر وجود خواهد داشت. برای مثال گفته می‌شود که آنر مجیک 6 دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 واتی خواهد بود؛ در حالی که، آنر Magic 6 پرو و آنر ​​مجیک 6 RSR با باتری 5600 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 88 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی به بازار عرضه خواهند شد. البته شباهت‌هایی هم بین این سه مدل وجود دارد که یکی از آنها مربوط به بخش سخت افزار می‌شود و ظاهرا در هر سه گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات دوربین آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو و گوشی آنر مجیک 6 آر اس آر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید