0

مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا لو رفت

مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا لو رفت
بازدید 83


با نزدیک شدن به تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی 14، شایعات و گزارش‌های بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. اخیرا اطلاعاتی درباره باتری شیائومی 14 اولترا منتشر شده است.

سری شیائومی 14 احتمالا شامل گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 اولترا خواهد بود. گفته می‌شود که شیائومی 14 پرو همراه با هم‌خانواده‌های خود به بازار عرضه نمی‌شود. شیائومی قصد دارد یک رویداد جهانی بزرگ را در تاریخ 25 فوریه 2024 (6 اسفند) برگزار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا

دیجیتال چت استیشن معروف به‌تازگی اخباری را درباره باتری گوشی شیائومی 14 اولترا منتشر کرده است. این افشاگر مدعی شده که پرچمدار جدید شیائومی به باتری 5180 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود. این احتمال وجود دارد که ظرفیت واقعی باتری به 5300 میلی‌آمپر ساعت برسد.

مشخصات باتری شیائومی 14 اولترا

پیش از این، گزارش‌هایی هم درباره توان شارژ شیائومی 14 اولترا منتشر شده بود که از فست شارژ 100 وات و سیستم شارژ وایرلس 80 وات خبر می‌دادند. گوشی Xiaomi 14 Ultra نیز مثل گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و رم 16 گیگابایت مجهز می‌شود و قطعا یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2024 خواهد بود. مدل‌های اولترای شیائومی به قابلیت‌های پیشرفته‌ی دوربین شهرت دارند و انتظار داریم که شیائومی 14 اولترا هم روال سال‌های قبلی را پیش بگیرد و بسیار بهتر و بهینه‌تر از شیائومی 13 اولترا باشد.

احتمالا در پنل پشتی گوشی 14 اولترا از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل Sony LYT900 استفاده می‌شود. این گوشی همراه با اندروید 14 به دست کاربران می‌رسد. 14 Ultra به‌تازگی تاییدیه‌های TUV Rheinland و IMDA را نیز دریافت کرده است. اخبار مربوط به این موبایل هوشمند هنوز تمام نشده و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، تقریبا هر روز باید منتظر گزارش‌های بیشتر باشیم.

نظر شما درباره مشخصات پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ آیا شیائومی 14 اولترا می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید