0

مشخصات اوپو فایند ایکس 6 لو رفت!

مشخصات اوپو فایند ایکس 6 لو رفت!
بازدید 42


طبق گزارش‌های اخیر، شرکت اوپو به نظر در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار جدید خود است. حال برخی از مشخصات اوپو فایند ایکس 6 از همین سری پرچمدار فاش شده است.

طبق گزارش‌ها، برند اوپو در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری فایند ایکس 6 است. بر اساس الگوهایی که قبلاً از این برند سراغ داریم، می‌توان گفت که این سری از گوشی‌های پرچمدار اوپو دو مدل Find X6 و Find X6 Pro خواهد داشت. اخیرا جزئیات جدیدی در مورد نمایشگر و تراشه سری فایند ایکس 6 منتشر شده است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی اوپو A57s ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مشخصات اوپو فایند ایکس 6

به گفته افشاگران Digital Chat Station، فایند ایکس 6 از وضوح صفحه نمایش 1.5K پشتیبانی می‌کند، ولی صفحه نمایش فایند ایکس 6 پرو با وضوح تصویر 2K عرضه می‌شود. این منبع در گزارش‌های قبلی خود ادعا کرده بود که سری فایند ایکس 6 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود. با این حال، یک منبع آگاه دیگر ادعا کرده است که تنها مدل پرو این سری دارای این تراشه خواهد بود.

احتمالاً مدل استاندارد این گوشی به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود. همانطور که مشخص است، تقریباً تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی، به جز برند اوپو، گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را پیش از این روانه بازار کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که این شرکت آن را برای فایند ایکس 6 در نظر گرفته است.

برای یادآوری لازم به ذکر است که، فایند ایکس 5 و فایند ایکس 5 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌بردند. در حالی که مدل X5 Pro دارای تراشه جدیدی بود که در دسامبر 2021 (آذر 1400) معرفی شد، مدل X5 تراشه‌ای را استفاده کرد که در دسامبر 2020 (آذر 1399) معرفی شده بود. بنابراین، به نظر می‌رسد که اوپو در سری فایند ایکس 6 نیز از رویکرد مشابهی در مورد پردازنده‌های پرچمداران خود استفاده کند.

مشخصات اوپو فایند ایکس 6
اوپو فایند ایکس 5

انتظار می‌رود که چندین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند چینی یک سنسور دوربین 1 اینچی را در گوشی‌های پرچمدار آینده خود ارائه دهند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سری Find X6 نیز دارای سنسور دوربین 1 اینچی خواهد بود. احتمالاً این ویژگی در مدل پرو موجود خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه فایند ایکس 6 وجود ندارد. ولی به احتمال زیاد، در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات اوپو فایند ایکس 6 چیست؟ آیا این سری پرچمدار جدید اوپو توانایی رقابت با پرچمداران سایر برندها را دارد؟ نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید