0

مشخصات آنر X40 5G پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات آنر X40 5G پیش از رونمایی رسمی فاش شد
بازدید 134


کمپانی آنر امسال از هر لحاظ سال شلوغی داشته و گوشی‌های پرچمدار، تاشو و میانرده زیادی روانه بازار کرده است. حال مشخصات آنر X40 5G به عنوان جدیدترین گوشی میان‌رده آنر فاش شده است.

آنر رسما تایید کرده که قصد دارد در تاریخ 15 سپتامبر، گوشی جدید سری ایکس به نام آنر ایکس 40 5G را در چین رونمایی کند. کمپانی چینی اخیرا حتی یک تیزر ویدیویی از این محصول منتشر کرد که طراحی و ظاهر دستگاه را نشان می‌داد. حال و در آخرین بروزرسانی اطلاعاتی درباره این دستگاه، افشاگر معروف دنیای فناوری، Digital Chat Station، جزئیات مشخصات فنی آنر X40 فایوجی را فاش کرده است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

مشخصات آنر X40 5G

افشاگر معروف، Digital Chat Station اخیرا در ویبو اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این دستگاه را فاش کرده است. بنابر ادعای او، Honor X40 5G با یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل ارائه می‌شود که از عمق رنگ 10 بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. حفره پانچ در مرکز نمایشگر هم میزبان دوربین سلفی است.

در بخش دوربین، بنابر ادعای DCS، این گوشی یک دوربین دوگانه شامل سنسورهای 50 و 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که برای تماس‌های ویدیویی و تصاویر سلفی کاربرد دارد.

مشخصات آنر X40 5G پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در مورد سخت‌افزار پردازشی آنر X40 5G، انتظار می‌رود که این محصول با پردازنده اسنپدراگون 695 عرضه شود که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. باتری دستگاه نیز یک سلول بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند.

ابعاد دستگاه نیز 161.6 در 73.9 در 7.9 میلی‌متر است و وزنی 172 گرمی دارد. در بخش نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود این محصول با رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 ارائه می‌شود.

مشخصات آنر X40 5G پیش از رونمایی رسمی فاش شد

همانطور که گفتیم، طراحی آنر ایکس 40 5G مدتی پیش و با انتشار تیزر رسمی توسط آنر فاش شده بود که بر این اساس، این دستگاه به نمایشگری لبه خمیده‌ مجهز شده و از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار است. در مجموع طراحی این دستگاه در حد گوشی‌های پریمیویم و پرچمدار است و در پنل پشتی نیز، ماژول دوربین در طراحی دایره‌وار نسبتا آشنایی واقع شده است. در حال حاضر اطلاعی از قیمت این گوشی نداریم، اما طبیعتا همه چیز در 15 سپتامبر مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آنر X40 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید