0

مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات منصوب شد

مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات منصوب شد
بازدید 209


با حکم رسمی وزیر ارتباطات، عاطفه موسوی به عنوان مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی عاطفه موسوی را به سمت مشاور امور بانوان خود منصوب کرده است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: اختیار فیلتر و رفع فیلتر با وزارت نیست!

مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات انتخاب شد

خانم موسوی دارای مدرک مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف است.

او پژوهشگر پسادکتری دانشگاه شریف،‌ مدرس دانشگاه،‌ نویسنده و پژوهشگر حوزه امنیت شبکه و حکمرانی است. او ضمن فعالیت‌های علمی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به فعالیت به صورت تخصصی در زمینه حکمرانی اینترنت و اشتغال فناوری پایه نیز مشغول است.

وزیر ارتباطات در بهمن ماه سال گذشته در خصوص انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان اطلاعاتی را با رسانه‌ها در میان گذاشته بود و گفته بود که می‌کوشد در زمینه انتخاب معاونان و مدیران، بدون هیچگونه تعجیلی افرادی را برگزیند که فارغ از گرایش‌های سیاسی و تخصص، از عناصر مومن، انقلابی و اخلاق‌مدار باشند! زارع پور در توضیح شاخص‌های خود برای انتخاب معاون امور بانوان نیز گفته بود:

می‌خواهم مشاور وزیر در امور بانوان را از بین بانوان شاغل در خود وزارتخانه انتخاب کنم.

مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات منصوب شد

در این راستا و با انتشار یک فراخوان، از زنان همکار این وزارتخانه که خود را مناسب این شغل می‌دانستند درخواست ارسال رزومه شده بود و در نهایت بهمن ماه سال گذشته، 217 نفر اعلام آمادگی کردند. بعد از 7 ماه بررسی این رزومه‌ها و بررسی صلاحیت افراد با شاخص‌های مدنظر وزیر، نهایتا مشاور امور بانوان وزیر انتخاب شد.

این انتصاب در شرایطی صورت می‌گیرد که به گواه آمارها، زنان به هیچ وجه از سهم برابری با مردان در اکوسیستم فناوری کشور برخوردار نیستند. شاید انتخاب یک زن به معاونت امور زنان وزیر، فرصتی هرچند کوچک برای بها دادن و فرصت دادن به زنان برای نقش‌آفرینی بیشتر دراین زمینه باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید