0

مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری ؛ واکنش سامسونگ به افشای اطلاعاتش

مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری ؛ واکنش سامسونگ به افشای اطلاعاتش
بازدید 116


مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری ، اولین واکنش سامسونگ در زمینه لو رفتن اطلاعاتش است. در واقع این موضوع، می‌تواند نشان دهنده اجرایی شدن قانون DMCA باشد.

آبان تتر

شایعات برای برخی از شرکت‌ها مفید است و حکم پیشرفت و دیده شدن را دارد؛ ولی برای برخی دیگر، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به همرا دارد. برای مثال، شرکت‌های نوپا با خودآگاهی کامل در جهت برجسته کردن خود، شایعاتی مطرح می‌کنند و با این کار ذائقه بازار را محک می‌زنند. در مقابل، شایعات برای شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ که اطلاعات مهمی دارند، یک مشکل اساسی به شمار می‌آید. اخیرا سامسونگ تصمیم گرفته است، با لو رفتن اطلاعات خود مقابله کند. در این راستا، اولین قربانی سامسونگ مشخص شد.

مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری

قانون کپی رایت هزاره دیجیتال (DMCA) موضوع مهمی در راستای حفظ اطلاعات به شمار می‌آید. DMCA مخفف Digital Millennium Copyright Act است. سامسونگ در راستای حفظ اطلاعات خود تصمیم دارد، با افشاگران به مقابله بپردازد. در همین راستا، Evleaks، افشاگر معروف دنیای فناوری، اعلام کرد که اکانت یکی از لودهندگان سامسونگ مسدود شده است. او اشاره کرد که از دائمی یا موقت بودن این مسدودیت اطلاعی ندارد، ولی 10 روز است که شخص مذکور نمی‌تواند وارد حساب خود شود و احتملا این موضوع دائمی باشد.

جزئیات کاملی از این ماجر در دسترس نیست. در ادامه تصویر توییت Evleaks  را مشاهده می‌کنیم:

مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری
مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری

احتمال می‌‎رود سامسونگ اولین قربانی کمپین حذف DMCA را گرفته و حساب @ishanagarwal24 در توییتر نیز به همین دلیل به حالت تعلیق درآمده باشد. البته مشخص نیست که این حساب توییتر به خاطر کدام توییت و یا توییت‌ها مسدود شده است. احتمالا این موضوع تلنگری بزرگ برای افرادی باشد که در زمینه شایعات فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مسدود شدن توییتر افشاگر فناوری و اجرا شدن قانون DMCA چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید