0

مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس : تحریم‌ها علیه روسیه ادامه دارد!

مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس : تحریم‌ها علیه روسیه ادامه دارد!
بازدید 122


صرافی ارزهای دیجیتال بایننس پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین اقدام به تحریم کاربران روسی نمود. تخلف Baking Bad باعث مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس وی شد.

صرافی بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در دنیا تأیید کرد که دسترسی اکانت 1 میلیون دلاری مرتبط با یکی از مشارکت‌ کنندگان Tezos را مسدود کرده است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: تحریم ایران توسط بایننس : فعالیت ایرانیان مقیم خارج منعی ندارد

مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس

بایننس روز پنجشنبه در یک تاپیک توییتری اعلام کرد که حساب Baking Bad، پردازش‌کننده پاداش‌های استیکینگ تزوس را به دلیل نقض مقررات قانونی محدود نموده است. مشارکت‌کننده Tezos ادعا می‌کند که بایننس دسترسی به حساب این شرکت که در آن بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پالیگان (MATIC)، تتر (USDT) و سایر توکن‌ها هولد شده بود را از ابتدای ماه جولای بدون هیچ توضیحی مسدود کرده است.

بایننس در پاسخ به اظهارات Baking Bad اعلام کرده: «Baking Bad به خوبی از اقدامات ما آگاه است، زیرا قبلاً چندین بار در 6، 12 و 22 جولای از طریق سیستم پشتیبانی چت اطلاعیه‌های لازم از طرف بایننس را دریافت کرده است».

مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس : تحریم‌ها علیه روسیه ادامه دارد!

بایننس معتقد است Baking Bad با اقدامات خود در حال فریب جامعه کریپتوکارنسی است و این موضوع هیچ تغییری در پرونده وی ایجاد نخواهد کرد. یکی از مقامات Binance در ادامه افزود:

صرافی بایننس موظف است مانند تمامی صرافی‌های دیگر اقدامات لازم قانونی را انجام دهد. اگر شخصی به عملکرد صرافی اعتراض داشته باشد، می‌تواند از طریق فرآیند مشخص اعتراض خود را به آژانس اعلام کند. این کار از طریق آژانس انجام می‌شود و بایننس کنترلی بر فرآیند اعتراض ندارد.

تحریم کاربران روسی توسط بایننس

صرافی بایننس و شرکت‌های تابعه آن در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت می‌کنند. مشخص نیست که بایننس در اظهارات خود به کدام مجری قانون اشاره می‌کند. صفحه لینکداین Baking Bad نشان می‌دهد که این پلتفرم در استونی فعالیت می‌کند. بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با حوزه رمزنگاری از ماه فوریه مشمول محدودیت‌های ضد پولشویی خواهند بود.

صرافی بایننس از مقامات نظاراتی که پس از شروع جنگ در اوکراین تحریم‌هایی را علیه نهادها و افراد مستقر در روسیه اعمال کرده‌اند، حمایت می‌کند. سخنگوی بایننس در ماه فوریه به کوین تلگراف اعلام کرد که بایننس به طور یک طرفه حساب‌های میلیون‌ها کاربر بی‌گناه را مسدود نخواهد کرد.

چانگ پنگ ژائو (ملقب به CZ)، مدیرعامل صرافی بایننس به این نکته اشاره کرد که صرافی‌ها می‌بایست همانند مؤسسات مالی سنتی از تحریم‌ها پیروی کنند. در ماه آپریل، بایننس حساب‌های اتباع و ساکنان روسیه را محدود کرد، بنابراین این افراد نمی‌توانند از خدمات صرافی نظیر معاملات اسپات و فیوچرز و همچنین کیف پول Custody استفاده کنند. امکان استیک و برداشت جوایز نیز برای شهروندان روسی مسدود شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مسدودیت اکانت 1 میلیون دلاری بایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید