0

مزایای SaaS در صنعت لجستیک و انبارداری

مزایای SaaS در صنعت لجستیک و انبارداری
بازدید 113


امروزه با به کارگیری نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) در صنعت لجستیک و مدیریت انبارداری می‌توان به مزایای زیادی دست یافت که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از timesofindia، در چند سال گذشته، رشد تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی‌های آنلاین باعث افزایش تقاضای انبارداری شده است. برای اینکه کالاها خیلی سریع به مشتری برسد، شما به عنوان یک کسب و کار باید نزدیک به بازار باشید؛ بنابراین باید شبکه‌ای از انبارهای متعدد را در مکان‌های مختلف احداث کرده و مدیریت کنید.

نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) می‌تواند به شما کمک کند.

کمپانی‌های SaaS هر ماه اطلاعات مشتریان را در دامنه‌های مختلف به پلتفرم اضافه می‌کنند.

در این راستا نرم افزار مدیریت انبار SaaS WMS می‌تواند داده را از چندین انبار، مشتریان، دستگاه‌ها و حسگرها در فضای ابری نگهداری کند. سپس تیم‌ها با تجزیه و تحلیل داده‌ها، استراتژی‌های بهتری ارائه می‌دهد. SaaS WMS بر اساس موبایل کار می‌کند و مستقیماً در شبکه 4G به فضای ابری متصل می‌شود.

فواید SaaS در مدیریت انبارداری:

کنترل مرکزی همه‌ی انبارها

به طور معمول، شرکت‌های لجستیک دارای شبکه‌ای از دفاتر متصل به انبارها هستند. پس از همه گیری، اکثر مدیران دورکار شدند. SaaS این شرایط را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا با فعال کردن نرم افزار برای مدیریت فعالیت‌ها، روند نظارت از راه دور آسان‌تر شود و در هر مکان، هر زمان و برای هر کسی که مجوز دارد؛ در دسترس باشد.

جدیدترین فناوری در دسترس

در حالی که فناوری به سرعت در حال تغییر است، تیم‌های داخلی شرکت‌های لجستیک ممکن است نتوانند به سرعت آپدیت شوند. اما SaaS این شرایط را فراهم می‌کند.

ارائه‌ی بهترین روش‌ها

شرکت های انبارداری باید در بازاری پرسرعت رقابت کنند. کمپانی SaaS از دامنه‌ها و مشتریان مختلف اطلاعات زیادی در دسترس دارند؛ بنابراین می‌توانند بهترین روش‌ها را اتخاذ کنند و بهترین راه حل ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.

تداوم و امنیت کسب و کار

به طور سنتی، کمپانی‌های لجستیک تمام زیرساخت‌های آی تی خود را به منظور امنیت داده‌ها در یک مکان نگهداری می‌کردند. با این حال، با اتصال به اینترنت، این داده‌ها در معرض خطر هستند. علاوه بر این مشکلاتی مانند سیل و یا همه گیری باعث بسته شدن این دفاتر فیزیکی می‌شوند.

در این شرایط کمپانی‌های SaaS می‌توانند امنیت بیشتری به شما بدهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید