0

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
بازدید 48


به نظر می‌رسد که افراد زیادی منتظر واریز مرحله دوم سود سهام عدالت هستند. مرحله اول که آذرماه 1402 واریز شد و مرحله دوم نیز قرار است تا آخر سال واریز شود.

پیش‌تر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار خبر داده بود که سود سهام عدالت 1402 مانند سال 1401 در دو مرحله وازیز می‌شود. مرحله اول آذرماه واریز شد و مرحله دوم بنابر سوابق سال پیش، ممکن است در آخرین روزهای سال واریز شود. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده و به می‌رسد که شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی مذاکرات در ارتباط با واریز مرحله دوم سود سهام عدالت با شرکت‌های سرمایه‌گذاری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اگر سود سهام عدالت نگرفته‌اید، بخوانید؛ لزوم درج اطلاعات درست در سامانه سجام

تاریخ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام کرده است:

«سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه پذیر انجام خواهد داد تا بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آنها واریز کنیم.»

تاریخ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

همچنین براساس اطلاعات منتشر شده درباره جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۷ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

همچنین تا پایان هفته اول دی‌ماه امسال، ۷ ناشر «داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ره‌آورد تامین، گروه مپنا، صنایع فروآلیاژ ایران و توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری ۴۴۶ هزار و ۳۲۱ سهامدار که شامل ۴۳۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

با این وحود می‌توان نتیحه گرفت که در روزهای پایانی اسفندماه سال 1402 که در حقیقت نزدیک به سال نو می‌باشد، سود سهام عدالت به حساب سهامداران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز سود سهام عدالت مرحله دوم چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید