0

مراقب کلاهبرداری با سود سهام عدالت باشید؛ کلاهبرداری جدید، قربانی جدید می‌گیرد

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد؛ مبلغ سود سهام عدالت تغییر کرد؟
بازدید 48

[ad_1]

کلاهبرداری با سود سهام عدالت شیوه‌ای جاه‌طلبانه از کلاهبرداری‌های اینترنتی است که این روزها شاید بیشتر از هرروز دیگری قربانی بگیرد. در ادامه نوشته با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

مراقب کلاهبرداری با سود سهام عدالت باشید. این نوع کلاهبرداری که هم به صورت پیامکی در قالب پیامک سود سهام عدالت و هم در شبکه‌های اجتماعی نشر پیدا می‌کند حاوی لینک‌های مخربی است که در صورت تپ یا کلیک کردن بر روی آنها ممکن است اطلاعات خود را از دست داده و یا انواع بدافزارها را وارد دستگاه خود کنید و یا شاهد خالی شدن حساب بانکیتان باشید. هم‌اکنون نیز که چند روزی تا واریز دور اول سود سهام عدالت باقی نمانده است، این کلاهبرداری‌ها بیش از پیش نمایان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان بورس از افزایش سود سهام عدالت خبر داد [+ویدئو]

کلاهبرداری با سود سهام عدالت رواج پیدا کرده است

چندی پیش مجید عشقی، رئیس سازمان بورس رسماً اعلام کرد که سود سهام عدالت اواخر آذرماه واریز می‌شود. حال با نزدیک شدن به موعد واریز سود سهام عدالت، افراد سودجو نیز دست بکار شده و با ساخت لینک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری از این طریق می‌کنند.

کلاهبرداری با سود سهام عدالت رواج پیدا کرده است

پیش‌تر سرهنگ عمران‌فر رئیس پلیس کهکلویه و بویراحمد 8 آذرماه درخصوص پیامکهای جعلی سود سهام عدالت هشدار داده بود. وی گفت: «کلاهبرداران اینترنتی با ارسال پیامک‌هایی حاوی لینک‌های مخرب اقدام به خالی کردن حساب قربانیان می‌کنند.»

وی خاطرنشان کرد:

کاربران پس از کلیک کردن بر روی لینک‌های جعلی و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و یا نصب اپلیکیشن اعلامی، افراد کلاهبردار را در رسیدن به اهداف مجرمانه همراهی کرده و بدین ترتیب مورد کلاهبرداری واقع می‌شوند.

عمران‌فر افزود: «با اقدام به موقع پلیس فتا مبلغ 71 میلیون تومان وجه نقد سرقت شده شاکی در حساب مقصد مسدود شد و با هماهنگی مقام قضایی به حساب قربانی بازگشت.»

در روزهای اخیر نیز پلیس فتا با ارسال پیامک‌های شهروندان را از این موضوع مطلع و هشدارهای لازم را مبذول داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کلاهبرداری با واریز سود سهام عدالت چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال درمیان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید