0

مدیر کمپانی Nothing : گوشی‌های امروزی خسته کننده‌اند

مدیر کمپانی Nothing : گوشی‌های امروزی خسته کننده‌اند
بازدید 135

[ad_1]

کارل پی، مدیر کمپانی Nothing معتقد است گوشی‌های هوشمند خسته کننده شده‌اند؛ این کمپانی سعی دارد با گوشی جدید خود، متفاوت از سایرین قدم بردارد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از engadget، آقای کارل پی فکر می‌کند مشکلی در صنعت گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

این بدان معنا نیست که گوشی‌های موجود بد هستند؛ این دستگاه‌ها مدرن سریع‌تر، پیچیده‌تر هستند و نسبت به نسل‌های قبلی عکس‌های بهتری می‌گیرند. اما کارل پی احساس می‌کند که گوشی‌های جدید به اندازه دستگاه‌هایی که پنج یا 10 سال پیش عرضه شدند، خاص نیستند.

بنابراین، قبل از عرضه گوشی Nothing Phone 1 در 12 ژوئیه، با بنیان‌گذار و مدیر Nothing به گفتگو نشستم.

یک توضیح بسیار منطقی برای این وجود دارد که چرا گوشی‌های جدید شگفت انگیز نیستند. زمانی که آیفون برای اولین بار رونمایی شد؛ همانند یک مکاشفه بود. ما تا ساعت‌های نزدیک صبح بیدار می‌ماندیم تا این رویداد را تماشا کنیم.

اما در سال‌های اخیر، این هیجان کاهش یافته است، به طوری که کارل پی سعی می‌کنند تنها جمع بندی این رویداد را مطالعه کند و فقط پی نیست که این احساس را دارد.

اولین گوشی هوشمند Nothing که قرار است در 12 جولای عرضه شود  Phone 1.Nothing نام دارد.

پی می‌گوید: وقتی با مصرف کنندگان صحبت می‌کنم، آن‌ها نیز کاملاً بی تفاوت هستند.

مشکل بزرگ رکود بازار است.

از آنجایی که کمپانی‌های بزرگی مانند ال‌جی و اچ‌تی‌سی از بازار خارج شده‌اند، صنعت گوشی‌های هوشمند تحت سلطه تعداد انگشت شماری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل، سامسونگ و گوگل است.

از نظر پی روش کار این کمپانی‌ها ساختارمندتر و سیستماتیک تر است.

طبق گفته‌ی پی این شرکت‌ها اطلاعات ثابتی دارند، آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند، و سپس یک محصول بسیار منطقی ایجاد می‌کنند که روی کاغذ به خوبی عمل می‌کند.

اما مشکل این است که همه از داده‌های یکسانی استفاده می‌کنند و همه از همان تحلیل استفاده می‌کنند. بنابراین اگر ورودی و روش یکسان باشد، خروجی نیز کم و بیش یکسان است.

Nothing’s Phone 1 با 900 LED دارای ویژگی نورپردازی منحصر به فردی است که برای ارائه اطلاعات به صاحبان بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه نمایش آن طراحی شده است. پی با این کار قصد دارد نوآوری را به بازار گوشی‌های هوشمند برگرداند.

علاوه بر این، هنگام شارژ بی‌سیم گوشی یا شارژ بی‌سیم معکوس، چراغ‌ها می‌درخشند، در حالی که نوار کوچک LED در کنار درگاه شارژ می‌تواند نشان دهد که گوشی چقدر شارژ دارد؛ بدون اینکه هرگز صفحه نمایش را ببینید.

ایده‌ی اصلی این گوشی این است که کاربران بتوانند بدون نگاه کردن به صفحه‌، از هویت تماس گیرنده یا ارسال‌کننده‌ی پیام، آگاه شوند.

برخلاف بسیاری از تلفن‌هایی که سعی می‌کنند اجزای خود را پنهان کنند، طراحی شفاف Phone 1 به شما امکان می‌دهد ویژگی‌هایی مانند لوله حرارتی، سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم و موارد دیگر را ببینید.

در حالی که موفقیت یا شکست Phone 1 هنوز مشخص نیست، ما باید از کارل پی برای به چالش کشاندن بازار گوشی‌های هوشمند قدردانی کنیم.

پی گفت: «من فکر می‌کنم این دستگاه شروع چیزی متفاوت و هدیه‌ای به صنعت ما است. ما نمی‌گوییم که این یک محصول انقلابی است که کل صنعت را یک شبه تغییر می‌دهد. اما شاید قرار باشد تلنگری به مردم باشد.»

Pei امیدوار است که Phone 1 مشتریان را تشویق کند تا دستگاه‌های خلاقانه‌تری را بخواهند و در عین حال شرکت‌های بزرگ‌تر را به ریسک‌های بیشتر تشویق کند. برخی از آن شکست خواهند خورد. اما در نهایت، بازار گوشی‌های هوشمند بسیار پویاتر می‌شود.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید