0

مدیر بانک مرکزی برزیل : بیت کوین یک نوآوری تمام عیار است!

مدیر بانک مرکزی برزیل : بیت کوین یک نوآوری تمام عیار است!
بازدید 142


فایبو آراوجو (Fabio Araujo)، مدیر بانک مرکزی برزیل از ویژگی های فناوری بیت کوین تمجید کرد. بانک مرکزی برزیل در سال 2023 از پروژه ارز دیجیتال CBDC رونمایی می‌کند.

فابیو آراوجو، مدیر بانک مرکزی برزیل، نوآوری های فناوری بیت کوین (BTC) را ستایش کرده و این دارایی را به عنوان یک نوآوری مالی معرفی کرد. به عقیده آراوجو، بیت کوین فرآیند تولید محصولات جدید و حیاتی را تسهیل می‌بخشد.

آبان تتر

اظهارات مدیر بانک مرکزی برزیل درباره ویژگی های فناوری بیت کوین

طبق گزارش 4 آگوست Livecoins، آراوجو نقش بیت کوین را در ایجاد مفهوم Web3 و همچنین تحقیقات بانک مرکزی در مورد ارزهای دیجیتال توضیح داد. طبق گزارش مدیر بانک مرکزی برزیل، تحقیقات بانک مرکزی درباره بیت کوین از یک دهه پیش آغاز شده است.

فایبو آراوجو در این راستا گفت: «ما در سال 2009  هم زمان با راه‌اندازی بیت کوین تحقیقات خود را درباره رمزارزها آغاز کردیم. بیت کوین دارای فناوری پایگاه داده توزیع شده است که ایجاد Web3 را تسهیل می‌کند. برنامه‌های بیت کوین بر اساس راه حل اثبات کار (PoW) اجرا می‌شوند.

فایبو آراوجو (Fabio Araujo)، مدیر بانک مرکزی برزیل از ویژگی های فناوری بیت کوین تمجید کرد. بانک مرکزی برزیل در سال 2023 از پروژه ارز دیجیتال CBDC رونمایی می‌کند.
اظهارات مدیر بانک مرکزی برزیل درباره ویژگی های فناوری بیت کوین

به عقیده آراوجو بیت کوین را نمی‌توان به عنوان یک ارز مورد استفاده قرار داد. نوسانات شدید بیت کوین بزرگترین مشکل این رمزارز به شمار می‌رود. آراوجو معتقد است بیت کوین جایگزین بانک مرکزی نخواهد شد و ارز بانک مرکزی نوسانات را از بین برده و راه حل بهتری برای پرداخت به شمار می‌رود. وی در ادامه افزود:

حتی در صورتی که ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل (CBDC) از تکنولوژی‌های مرتبط با رمزارزها استفاده کند هرگز یک رمزارز به شمار نمی‌رود. CBDC تعریف واقعی پول در فضای مشابه با ارزهای دیجیتال است؛ درست همانطور که رئال (واحد پول رسمی کشور برزیل) رقابتی با دارایی‌های لیست شده ندارد.

نقش اتریوم در واحدهای مالی

مدیر بانک مرکزی برزیل تأکیید نمود که این مؤسسه در حال بررسی طرح CBDC است و انتظار می‌رود نتایج ملموسی از این تحقیقات در سال 2024 حاصل شود. آراوجو در حال حاضر رئیس برنامه ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل به شمار می‌رود. به گفته او پروژه CBDC به صورت آزمایشی در سال 2023 اجرا خواهد شد.

آراوجو از ویژگی‌های منحصر به فرد اتریوم نظیر قراردادهای هوشمند و همچنین توانایی تأمین مالی غیرمتمرکز (DeFi) این شبکه به عنوان یک فناوری کلیدی برای هدایت بخشی مالی بانک مرکزی استقبال کرد.

بانک مرکزی برزیل به دنبال رونمایی از محصولات و خدمات جدید بانکی است. این خدمات ارتباط زیادی با ویژگی‌های معرفی شده توسط بیت کوین، اتریوم، دیفای، وب 3 و استیبل کوین‌ها دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات مدیر بانک مرکزی برزیل درباره ویژگی های فناوری بیت کوین چیست؟ آیا بیت کوین توانایی تبدیل شدن به واحد پولی را خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید