0

مدیر اپ استور توییتر را ترک کرد!

مدیر اپ استور توییتر را ترک کرد!
بازدید 135


فیل شیلر، مسئول رویدادهای اپل و مدیر اپ استور توییتر را ترک کرد. گفته می‌شود این یک اقدام اعتراضی به تغییرات و مشکلات جدید توییتر است.

فیل شیلر با داشتن 265.8 هزار دنبال‌کننده، حساب توییتر خود را غیرفعال کرد. وی پیش از آن که سرویس توییتر بلو ارائه شود، تیک آبی توییتر را در حساب رسمی خود در این پلتفرم داشت. در حال حاضر با جستجوی اکانت وی در توییتر با عبارت «This account doesn’t exist» مواجه می‌شوید.

بسیاری می‌گویند هنوز دلیل آن که چرا مدیر اپ استور توییتر را ترک کرد مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد این اقدام واکنشی به اختلالات و مشکلاتی است که توییتر بعد از به روی کار آمدن ایلان ماسک تجربه می‌کند. وی در حساب رسمی خود در این پلتفرم محصولات و سرویس‌های جدید اپل را معرفی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: تسهیل فرایند ارسال رشته توییت در توییتر با عرضه قابلیتی جدید

حساب توییتر مدیر اپ استور غیر فعال شد

تغییرات عمده در توییتر مانند اخراج کارمندان، ایجاد راه‌های متفاوت برای درآمدزایی، مشکلات مدیریتی و اختلالات دنباله دار این پلتفرم سبب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. به نظر می‌رسد دلیل ترک توییتر توسط مدیر اپ استور نیز این موارد باشد. توییتر با اخراج نیمی از کارمندان خود دیگر نظارت کامل را در بررسی محتواهای منتشر شده ندارد. البته تلاش‌های ایلان ماسک برای افزایش محبوبیت توییتر ادامه دارد. وی در اقدامی تصمیم به بازگرداندن حساب مسدود شده از جمله حساب دونالد ترامپ گرفت.

مدیر اپ استور

پس از ترک توییتر توسط فیل شیلر، مدیر اپ استور، انتظار می‌رود در آینده سایر مدیران اپل هم این کار را انجام دهند. این اقدامات برای روابط بین توییتر و اپل خوشایند نخواهد بود.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر در آینده توییتر نتواند با استانداردهای اپل یا حتی گوگل برای مدیریت محتوا پیش برود، اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ترک توییتر توسط مدیر اپ استور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید