0

مدیرعامل توییتر می‌گوید این پلتفرم هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرده است!

مدیرعامل توییتر می‌گوید این پلتفرم هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرده است!
بازدید 119

[ad_1]

باوجود اینکه مدیرعامل توییتر اعتقاد دارد این شبکه‌ی اجتماعی در هفته پیش بهترین روزهایش را تجربه کرده، اما در واقعیت این حرف بسیار دور از تصور به‌نظر می‌رسد.

لیندا یاکارینو ماه گذشته و بعد از ترک نقش خود به‌عنوان رئیس تبلیغات NBCUniversal، در  سمت مدیرعامل توییتر قرار گرفت. وی دیروز ضمن انتشار توییتی اعلام کرد با وجود هیاهویی که پیرامون برنامه‌ جدید تردز متا شکل گرفته، توییتر هفته‌ قبل بیشترین میزان استفاده را داشته است. او درمورد اینکه بهترین روزهای توییتر براساس چه معیاری رقم خورده، هیچ جزئیاتی اعلام نکرد و البته ایلان ماسک، مالک توییتر نیز درباره مدت زمان حضور کاربران در روز و میزان روشن بودن نمایشگر گوشی‌های هوشمند صحبت کرده است.

این در حالی است که از هنگامی که ماسک توییتر را با قراردادی به ارزش 44 میلیارد دلار خریده، تغییرات بسیاری را به خود دیده که بسیاری از آن‌ها به‌صورت مستقیم روی کاربران تأثیر گذاشته و افزون‌براین نیمی از نیروی کار شرکت هم از آن اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: شکایت ایلان ماسک از مسببان معامله توییتر ؛ ماجرای 90 میلیون دلار پول دستی چیست؟

ادعای مدیرعامل توییتر درباره بهترین روزهای توییتر

مدیرعامل توییتر ضمن اشاره به نام اپلیکیشن اجتماعی جدید متا که چند روز پیش راه‌اندازی شده و هیاهوی فراوانی را در فضای اینترنت ایجاد کرده، همه تلاشش را انجام داد تا از توییتر حرف بزند. وی اعلام داشت: «توییتر واقعاً از خودش پیشی گرفت. هفته‌ی گذشته بیشترین استفاده در روز را تجربه کردیم.»

درحالی شاهد همچین ادعایی از یاکارینو هستیم که تردز بعد از راه‌اندازی اولیه، هر روز به قدرتش افزوده شده است. طبق اعلام یکی از وب‌سایت‌های ردیاب، پلتفرم جدید متا که توییتر آن را متهم به کپی‌سازی کرده، در روز اول بیش‌ از 10 میلیون کاربر جذب کرده و تنها در مدت پنج روز از مرز 100 میلیون کاربر هم عبور کرده است. این رقم تقریباً برابر با یک‌سوم تعداد کاربران توییتر بوده و البته نمی‌توان گفت چنین رشد سرسام‌آوری با همین سرعت تداوم می‌یابد یا خیر.

مدیرعامل توییتر

در همین راستا مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا ضمن انتشار پستی در تردز اعلام کرد که به اعتقاد وی توییتر به علت سهل‌انگاری روی محتوای توهین‌آمیز، عقب مانده است. زاکربرگ همچنین بیان داشت: «هدف این است همزمان با گسترش تردز، این پلتفرم را به‌عنوان جامعه‌ای دوستانه حفظ کنیم. از نظر من چنین کاری ممکن است و در نهایت کلید موفقیت خواهد بود. این یکی از دلایلی است که مانع موفقیت توییتر شده و ما می‌خواهیم این‌ کار را با روش متفاوتی انجام دهیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات مدیرعامل توییتر درباره موفقیت‌های توییتر طی هفته گذشته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید