0

مدل هوش مصنوعی AndesGPT برای رقابت با ChatGPT معرفی شد

مدل هوش مصنوعی AndesGPT برای رقابت با ChatGPT معرفی شد
بازدید 82

[ad_1]

اوپو با ساخت مدل هوش مصنوعی AndesGPT در پی رقابت با شرکت OpenAI است و حالا طبق ادعای آن، این مدل پس‌از مدل GPT-4 در جایگاه دوم قرار دارد.

اوپو شرکتی فعال در بازار گوشی‌ هوشمند بوده که حالا وارد بازار چت‌بات‌های هوش مصنوعی شده است. برند چینی حتی مدعی شده که مدل هوش مصنوعی AndesGPT ساخت خود از لحاظ قابلیت‌ها و دانشنامه، پس‌از مدل GPT-4 شرکت OpenAI در رتبه دوم قرار دارد.

پیشرفت شرکت‌های چینی در بخش هوش مصنوعی بسیار قابل‌توجه بوده است؛ به‌شکلی که Baidu نیز به‌تازگی مدل هوش مصنوعی پزشکی خود را در سطح صنعتی رونمایی کرده و رقیب ChatGPT موسوم‌به Ernie هم نظرات بسیاری را به‌خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: تجهیز سازمان‌های امنیتی اطلاعاتی آمریکا به هوش مصنوعی تایید شد

مدل هوش مصنوعی AndesGPT

آزمایش‌ AndesGPT در اوایل آگوست حاکی از آن است که این مدل درکنار دستیار هوشمند Xiaobu اوپو به‌منظور جایگزینی با دستیارهای صوتی سنتی ایجاد شده‌اند. دستیار شخصی Xiaobu اوپو که از مدل AndesGPT استفاده می‌کند، به رتبه‌بندی ماه سپتامبر معیار SuperCLUE راه پیدا کرده است. درواقع AndesGPT مدل زبان بزرگ مولد مشابه ChatGPT و گوگل بارد است. مدل هوش مصنوعی AndesGPT در رده‌بندی مهارت‌های پایه معیار SuperCLUE و آزمون دانشنامه، به امتیاز 98.33 رسیده و بعد از GPT-4 در رتبه دوم لیست و رتبه اول برترین چت‌بات چینی دیده می‌شود.

مدل هوش مصنوعی AndesGPT

براساس گزارش ITHome، گستردگی و دقت مدل زبان بزرگ AndesGPT از لحاظ دانش و توانایی‌های دانش‌محور، با قراردادن نمودارهای دانش با کیفیت، تعداد فراوانی پرسش و پاسخ تهیه و بهینه‌سازی پیش‌آموزش و تنظیم دقیق، به‌میزان چشمگیری بهبود یافته است.

اوپو ماه گذشته هم خبر داد که به‌زودی کمپین بزرگی برای دستیار هوشمند کاملاً جدید Xiaobu ایجاد خواهد کرد. این دستیار طبق مدل زبان بزرگ AndesGPT توسعه یافته و ادعا می‌شود قابلیت‌هایی همچون تولید محتوای متناسب با نیازهای کاربران مطابق با ورودی متنی ارائه خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این هوش مصنوعی می‌توان به خلاصه‌سازی و ترکیب داده‌ها اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص مدل هوش مصنوعی AndesGPT شرکت اوپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید