0

مدل موی منشوری ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+عکس و فیلم]

مدل موی منشوری ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+عکس و فیلم]
بازدید 275

[ad_1]

مدل موی آفریقایی ریحانه پارسا چهره‌اش را به کلی تغییر داد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ریحانه پارسا در قالب چند استوری تبلیغاتی از موهای آفریقایی خود رونمایی کرد. در این ویدیو ریحانه پارسا فرق چندانی با کسانی که در آفریقا زندگی میکنند نداشت.

آبان تتر

ریحانه پارسا تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. در این تصاویر پیداست که بازیگر جوان ایرانی مدل موهای خود را به مدل بافت آفریقایی تغییر داده است. این موضوع تغییرچهره زیادی برای او به دنبال داشته است.

مدل موی آفریقایی ریحانه پارسا چهره‌اش را به کلی تغییر داد [+عکس و فیلم]

انتشار این تصویر از سوی خانم پارسا واکنش‌های گسترده‌ای در کامنت‌ها به دنبال داشت. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد.

ویدیو و تصاویر مربوط به این تغییر چهره را در ادامه تماشا کنید:

همانطور که قبلا هم گفته بودیم ریحانه پارسا و میلاد خدایی به سفری کاری و عاشقانه رفته اند. چندی پیش این دو زوج استوری در قالب خوردن همزمان نوشیدنی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. میلاد خدایی که برخی رسانه از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد.

مدل موی آفریقایی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر زن ایرانی که چندسال پیش به ترکیه مهاجرت کرد، به تازگی تصاویری از استایل خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید. اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

 

ریحانه می‌گوید:

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد.

اخبار بیشتر:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید