[ad_1]
شما در حین تماس زوم با همکاران و دوستان؛ با خیره شدن به صفحه نمایش ممکن است خسته شوید؛ اما ساعتها میتوانید یک بازی ویدئویی را انجام دهید؛ به همین دلیل است که مدلهایی مانند ورزشهای الکتریکی میتوانند یک جلسهی خسته کننده را جذابتر کنند.
ورزشهای الکترونیکی
به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از venturebeat، در حالی که اصطلاح «ورزشهای الکترونیکی» تنها در چند سال گذشته به دانش عمومی تبدیل شد، اولین تورنمنت ورزشهای الکترونیکی در واقع به سال 1972 بازمیگردد، زمانی که پنج دانشجو در بازی «جنگ فضایی» در محوطه دانشگاه استنفورد به رقابت پرداختند.
تا اواخر دهه 2010 با ظهور اینترنت پرسرعت و راه اندازی پلتفرم پخش بازیهای ویدیویی Twitch در سال 2011، ورزشهای الکترونیکی اوج گرفتند.
صنعت ورزشهای الکترونیکی میداند چگونه مردم را بهتر از هر صنعت دیگری درگیر محیطهای مجازی کند.
Esports در واقع با گردآوردی حرفهایترین گیمر های جهان به واسطه سرویسهای استریم مانند یوتیوب، لایو توانسته فضای مجازی را هیجان انگیزتر کند.
امروزه ورزشهای الکترونیکی همه جا هستند.
مدارس آنها را در برنامه درسی خود قرار دادهاند.
حتی شرکتهای فناوری مصرف کننده مانند Peloton بازیها را به عنوان اولویت به روش خود اضافه میکنند.
حدود 65 درصد از بزرگسالان آمریکایی به طور منظم بازیهای ویدیویی انجام میدهند. جالبتر اینکه کاربران Twitch به طور متوسط 95 دقیقه در روز را صرف تماشای بازیهای ویدیویی شخص دیگری میکنند.
بنابراین طبق این داده، گذراندن یک جلسهی زوم 15 تا 20 دقیقه برای ما خیلی سخت است؛ اما قادریم ساعتها یک بازی ویدیوئی را انجام دهیم.
با وجود مخالفت برخی سازمانها، بازیهای ویدیویی بسیاری از رفتارهایی را که میخواهید در کارمندان خود تقویت کنید را، تشویق میکند.
کارمندان میتوانند کار تیمی، ارتباطات، حل مسئله، انعطاف پذیری در برابر شکست، نوآوری، خلاقیت و موارد دیگر را از بازی های ویدیویی بیاموزند.
ورزشهای الکترونیکی دقیقاً به این دلیل جذاب هستند.
بازیهای ویدیویی با الزام گیمرها به استفاده از مجموعه مهارتهای مختلف، بازیکنان را مجبور میکند تا از مغز خود بیشتر کار بکشند و سطوح بالاتری از درگیری و غوطهور شدن را به وجود بیاورند.
ورزشهای الکتریکی و متاورس
اگرچه به خودی خود صنعت بزرگی است، اما esports کاتالیزوری برای یک دنیای بزرگتر است: متاورس.
فرصت برای کسب و کارها در متاورس بسیار گسترده است.
به صنعت ورزش نگاه کنید. با افزایش ورزشهای الکترونیکی – که در آن تورنمنتهای زیاد، هم شرکتکنندگان لایو و هم شرکتکنندگان مجازی از سراسر جهان را درگیر کرده – بسیاری از لیگها راههایی را برای جذب طرفداران کشف کرده اند.
کارمندان بیش از هر زمان دیگری قدرت دارند و می تواند با استعفا به کسب و کار ما لطمه وارد کنند. دیگر وضعیت سخت را نمیپذیرند و به دنبال فرصتهای شغلی متناسب با زندگیشان هستند.
رهبران کسب و کار هایی که به دنبال موفقیت کارکنان در دنیای مجازی هستند، باید از ورزش های الکترونیکی درس بگیرند.
از بسیاری جهات، ورزش های الکترونیکی ثابت کرده اند که مجازی نباید خسته کننده باشد.
برای انجام موفقیت آمیز مجازی، باید به دنبال یک جرقه نوآورانه باشید تا مانند بازی های ویدئویی هیجان انگیز باشد.
[ad_2]
نظرات کاربران