0

محبوبیت توکن‌های فضایی بعد از جلسه کنگره درباره یوفوها!

محبوبیت توکن‌های فضایی بعد از جلسه کنگره درباره یوفوها!
بازدید 87

[ad_1]

پس‌از برگزاری جلسه کنگره آمریکا درباره یوفوها، حالا خبر رسیده است که محبوبیت توکن‌های فضایی در بازار تا چندین برابر رشد داشته‌اند.

در جلسه‌ای که در کنگره آمریکا درباره یوفوها با حضور دیوید گراش، مامور سابق اطلاعات و دو نفر به عنوان شاهد برگزار شد، اطلاعاتی درباره دستیابی دولت ایالات متحده آمریکا به بشقاب پرنده‌ها و تلاش این کشور برای جمع‌آوری هواپیماهای غیرانسانی از دهه‌های پیشین تا به امروز رد و بدل شد که نشان می‌داد آمریکا با موجودات فضایی در ارتباط است. حال با ایجاد تب و تاب درباره ماهیت یوفوها، محبوبیت توکن‌های فضایی در بین فعالان بازار رمزارز چند برابر شده است.

بیشتر بیشتر بخوانید: موجودات فضایی توسط کنگره آمریکا تایید شد؛ ما تنها نیستیم!

محبوبیت توکن‌های فضایی به بالاترین حد خود رسیده است

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از تجارت نیوز؛ به‌دنبال جلسه کنگره ایالات متحده آمریکا درباره اشیای پرنده ناشناس (UFO)، توجه فعالان بازار رمزارز به توکن‌هایی فضایی و فرازمینی جلب شده است. با فراگیر شدن خبر این جلسه در رابطه با فرازمینی‌ها، برخی از عرضه‌کنندگان توکن‌ها موج جدیدی از شت‌ کوین‌های مرتبط با آدم فضایی‌ها را در صرافی‌ها عرضه کرده‌اند.

در روز چهارشنبه هفته جاری چندین شاهد در مقابل نمایندگان کنگره آمریکا درباره اشیای پرنده ناشناس توضیخ دادند.

محبوبیت توکن‌های فضایی به بالاترین حد خود رسیده است

دیوید گراش، مامور سابق اطلاعات اظهار کرد که دولت آمریکا اشیا و وسایل نقلیه فضایی کشف شده‌ای را در اختیار دارد و سال‌هاست که این مسائل را از دید عموم پنهان کرده است. همچنین، رایان گریوز که خلیان بازنشسته نیروی دریایی این کشور بود نیز عنوان کرد که هر روز برای چندین سال در خارج از سواحل اقیانوس اطلس به این اشیای فرازمینی برخورد داشته است.

به‌دنبال این جلسه که در تاریخ بیست و ششم جولای برگزار شد، پامپ بیش از 50 شت کوین با موضوع فرازمینی‌ها و فضا در در شبانه‌روز گذشته در بازار رمزارز خبرساز شده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم DexTools که امکان بررسی توکن‌هایی با ارزش بازاری پایین در بازار رمزارزی را فراهم می‌کند، شت کوین‌های فضایی مانند ALIENX، UFO و ALIEN در بیست و چهار ساعت گذشته به این بازار عرضه شده‌اند. برای مثال، توکنی به‌نام UFO، در شبانه‌روز گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.

این توکن با مجموع 27 هزار دلار نقدینگی، در حال حاضر قیمت معادل 0.00007184 دلار را دارد. در مجموع، حدود 305 نفر در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که رقم پایینی محسوب می‌شود.

محبوبیت توکن‌های فضایی به بالاترین حد خود رسیده است

با وجود رسانه‌ای شدن اخبار این جلسه کنگره در توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی، این توکن‌ها با استقبال خوبی مواجه نشده‌اند و حجم معاملات آنها بسیار پایین بوده است. برخی میم‌کوین‌ها مانند توکن UFO Gaming با رشد بالاتری مواجه بوده و در شبانه‌روز گذشته، افزایش قیمت 2.4 درصدی را تجربه کرده است.

باید توجه داشت که پروژه‌هایی از این قبیل، اغلب نوعی از کلاهبرداری در فضای رمزارزی به‌نام هانی پات اسکم هستند. این روش کلاهبرداری در بازه‌هایی از زمان انجام می‌شود که هیجانات و گفتگو پیرامون موضوعی ایجاد شده و توسعه‌دهنده شت کوینی با همان موضوع را به بازار عرضه می‌کند. بعد از خرید توکن توسط کاربر، دارایی خریدار قربانی قفل شده و تنها توسعه‌دهنده‌ی هانی‌ پات قادر به آزادسازی و بازگردانی آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره محبوبیت توکن‌های فضایی بعد از جلسه کنگره درباره یوفوها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید