0

مجله خبری آی تی و دیجیتال

مجله خبری آی تی و دیجیتال"> معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
بازدید 34
مجله خبری آی تی و دیجیتال " target="_blank" title="اشتراک در تلگرام" rel="nofollow" class="social telegram"> تلگرام

[ad_1]

به دنبال پیر و جوان کردن عکس چهره خود یا اعمال فیلترهای جالب بر روی آن مشابه برنامه FaceApp 👱‍♂️ هستید؟ در ادامه این مطلب به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp) میپردازیم.

برنامه مشابه FaceApp رایگان آیفون و اندروید

Best Free FaceApp Alternatives or Apps Like FaceApp

اپلیکیشن‌های اندروید و iOS از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی ظاهر افراد هنگام پیر شدن یا جوان‌تر شدن استفاده می‌کنند. سپس به‌طور خودکار ریش‌ها، مدل‌های سبیل و پوست‌های آویزان را اضافه می‌کند تا ظاهری قدیمی‌تر داشته باشند. نتایج عالی هستند و واقع بینانه به نظر می رسند. برای آشنایی بیشتر با برنامه های مشابه FaceApp با من همراه باشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سایت و سرویس های اپ استور داخلی دانلود و نصب کنید.

۱- What Will I Look Like Old Face

برنامه مشابه faceapp

What Will I Look Like Old Face یکی از بهترین برنامه‌های پیری صورت موجود در فروشگاه برنامه iOS است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به آینده نگاه کنید و تا ۹۹ سال سن خود را افزایش دهید و نتیجه را ببینید. برای ایجاد عکس‌های قدیمی در عرض چند ثانیه، باید عکس جدیدی را در این برنامه آپلود کنید یا همان لحظه بگیرید.
با این حال، اگر What Will I Look Like Old Face را با FaceApp مقایسه کنیم، نتایج What Will I Look Like Old Face غیر واقعی به نظر می‌رسد. با این حال، What Will I Like Old Face یکی دیگر از بهترین برنامه‌های پیری صورت است که می‌توانید در آیفون خود استفاده کنید.

۲- Face Changer Photo Gender Editor

نرم افزار های مشابه فیس اپ

آیا تا به حال خواسته‌اید بدانید وقتی بزرگتر، زن، کودک یا زشت می شوید چه شکلی خواهید شد؟ پیشنهاد میکنم Face Changer Photo Gender Editor را امتحان کنید. این برنامه یکی از بهترین و منحصر به فرد‌ترین برنامه‌های اندروید موجود در فروشگاه گوگل پلی است.
این برنامه مشابه FaceApp است و از هوش مصنوعی برای تغییر چهره استفاده می‌کند همینطور به شما امکان می‌دهد گوش، مژه، چشم، عینک، مدل مو و موارد دیگر را اضافه کنید.

۳- Cupace: نرم افزار مشابه فیس اپ

برنامه ای مشابه فیس اپ

Cupace – Cut Paste Face Photo یک برنامه ویرایش عکس اندروید، برنامه ای مشابه FaceApp است که فرآیند برش و چسباندن عناصر از یک عکس به عکس دیگر را ساده می کند. این برنامه ابزارهای ساده برای دستکاری تصویر و سفارشی کردن عکس های شما را فراهم می کند.

۴- Old Face: برنامه تغییر چهره پیشرفته

old face

اگر به دنبال یک برنامه رایگان و مشابه faceapp برای ایجاد تصاویر سالمندی در اندروید هستید، باید Old Face را امتحان کنید. این برنامه از تکنیک‌های پیشرفته‌ای برای ایجاد حس قدیمی‌تر به عکس‌های شما استفاده می‌کند. همینطور به شما امکان می‌دهد از دوربین عکس بگیرید یا تصویری را از گالری انتخاب کنید. بنابراین، این یکی دیگر از بهترین برنامه‌های پیری چهره اندرویدی است که برنامه ای مشابه فیس اپ است و امروزه می‌توانید از آن استفاده کنید.

۵- Reface: بهترین برنامه برای تعویض چهره طبیعی

برنامه تغییر چهره طبیعی

برنامه Reface به شما امکان می‌دهد چهره‌ها را به صورت زنده و ویدیویی عوض کنید. چه بخواهید GIF یا میم بسازید یا با یک ویدیوی معمولی بازی کنید، Reface به شما این امکان را می‌دهد که این کار را با پلتفرم آسان و هوشمند خود انجام دهید.

۶- FaceLab

facelab آیکون

FaceLab طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های تجزیه و تحلیل و ویرایش چهره را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جنبه‌های مختلف چهره خود مانند سن، جنسیت و احساسات را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب تغییر دهید.

۷- FaceStory

برنامه ی مشابه فیس اپ

FaceStory یک برنامه iOS است که تنها در چند ثانیه چهره واقعی پیری شما را نشان می‌دهد. این برنامه با عکس‌های گرفته شده با دوربین دستگاه یا از گالری عکس شما کار می‌کند.
این برنامه برای تبدیل عکس‌ها، از اسکن چهره با هوش مصنوعی و جدیدترین الگوریتم‌ها استفاده می‌کند تا ظاهری پیر به چهره شما بدهد.

۸- YouCam Makeup: بهترین اپلیکیشن جایگزین FaceApp

youcam makeup icon

این برنامه برای دانلود iOS و اندروید رایگان است و برای کامل کردن عکس‌های سلفی‌ایده‌آل است. می‌توانید به راحتی ویژگی‌های شبیه‌سازی هوش مصنوعی مانند فیلتر‌های پیری، لبخند و ریش را با این اپلیکیشن امتحان کنید. YouCam Makeup ابزاری پیشرفته برای ویرایش سلفی مانند تغییر پس زمینه عکس، ویرایش رنگ لباس و انتخاب فیلتر آرایش، رنگ و مدل مو است.

۹- Facee

نرم‌افزار‌های مشابه فیس اپ

Facee یک برنامه تغییر چهره نسبتاً جدید است که در فروشگاه Google Play موجود است و یکی نرم‌افزار‌های مشابه فیس اپ نیز هست. برنامه اندروید Facee رنگ پوست پیر و جوان را در کمترین زمان اعمال می‌کند. این برنامه بیش از ۲۰ ماسک سالمندی، جلوه‌های رنگ پوست و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. همچنین، گزینه‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری عکس در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱۰- FaceSwap Live: برنامه تعویض چهره و انیمیشن عکس

 دانلود برنامه های مشابه faceapp

FaceSwap Live به شما امکان می‌دهد چهره‌ها را در عکس‌ها و فیلم‌ها عوض کنید. از فناوری تشخیص چهره برای جایگزینی چهره شما با افراد دیگر از حافظه گوشی و عکس‌های شما استفاده می‌کند. این برنامه دارای ردیابی چهره در زمان واقعی برای تعویض چهره پویا در ویدیو‌ها است. این برای ایجاد محتوای سرگرم‌کننده برای رسانه‌های اجتماعی یا خندیدن با دوستان عالی است.

۱۱- Reface: برنامه مشابه faceapp

Reface

اگر به دنبال دانلود برنامه ای مشابه فیس اپ هستید Reface گزینه ی خوبیست؛ Reface یک برنامه تعویض چهره برای اندروید و iOS است و به شما امکان می‌دهد چهره خود را با افراد مشهور یا شخصیت‌های فیلم عوض کنید. می‌توانید چهره خود را با افراد مسن‌تر عوض کنید تا بدانید چهره شما در سن آن‌ها چگونه به نظر می‌رسد.
جدای از آن، چند ویژگی هیجان‌انگیز دیگر مانند توانایی قرار دادن چهره روی GIF، تعویض سر در صحنه‌های فیلم و موارد دیگر ارائه می‌کند.

۱۲- AgingBooth

دانلود برنامه های مشابه faceapp

AgingBooth یکی از بهترین و با رتبه‌ترین برنامه‌های جایگزین FaceApp برای iOS و اندروید است که می‌توانید در حال حاضر از آن استفاده کنید. استفاده از آن آسان است و یک برنامه ماشین پیری چهره فوق‌العاده برای iPhone، iPod touch و iPad شماست.
در AgingBooth، کاربران باید با دوربین گوشی خود عکس بگیرند یا از عکس ذخیره شده در گوشی هوشمند استفاده کنند.
پس از اتمام، برنامه فوراً عکس‌ها را پیر می‌کند. با نسخه پریمیوم AgingBooth، می‌توانید به برنامه‌های دیگر توسعه‌دهندگان مانند BaldBooth، MixBooth، UglyBooth، BoothStache و غیره نیز دسترسی داشته باشید.

۱۳- Oldify: نرم‌افزار‌های مشابه فیس اپ

oldify

اگر به دنبال یک برنامه مشابه فیس اپ برای iOS هستید و دوست دارید پیری خود را ببینید، باید Oldify را امتحان کنید. Oldify به کاربران اجازه می‌دهد تا چارچوب سنی را از قبل تعیین کنند.
در هر گروه سنی، برنامه نتایج متفاوتی ارائه می‌دهد. اگر Oldify را با FaceApp مقایسه کنیم، Oldify هیچ ویژگی اضافی مانند مدل موی متفاوت، مدل موی رنگی و غیره ندارد. فقط روی پیر کردن شما تمرکز می‌کند و نه چیز دیگری.

۱۴- Fantastic Face: بهترین برنامه زیبا کننده چهره

بهترین برنامه زیبا کننده چهره

Fantastic Face یکی دیگر از جایگزین‌های عالی FaceApp به پیشنهاد مجله خبری آی تی و دیجیتال است که اسرار بسیاری را در پشت صورت شما باز می‌کند. این برنامه صورت شما را اسکن می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چهره شما پس از ۲۰ یا ۳۰ سال چگونه تغییر می‌کند.
همچنین دارای ویژگی‌های دیگری مانند تجزیه و تحلیل احساسات، پیش‌بینی کف بینی، مطابقت افراد مشهور و غیره است.

۱۵- Meitu: برنامه مشابه Faceapp

Meitu یک برنامه ویرایش عکس محبوب و یکی از بهترین اپلیکیشن برای روتوش و آرایش صورت است که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را بهبود ببخشید. این برنامه یک رابط کاربر پسند و ویژگی‌های مختلفی از جمله افکت‌ها، فیلتر‌ها، گزینه‌های ساخت کلاژ و امکان روتوش عکس شما ارائه می‌دهد.

Meitu

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن YouCam Makeup رایگان است؟

اپلیکیشن YouCam Makeup هم ویژگی های رایگان و هم ویژگی های پولی را ارائه می دهد. این برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است و ابزارهای مختلف آرایش و زیبایی را برای بهبود عکس‌های شما و امتحان ظاهرهای مختلف ارائه می‌کند. با این حال، ویژگی ها و محتوای ممتاز اضافی را نیز ارائه می دهد که ممکن است برای دسترسی کامل به خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک نیاز داشته باشد.

با FaceApp چه کاری می توانید انجام دهید؟

این برنامه می‌تواند چهره را تغییر دهد تا لبخند بزنید، جوان‌تر به نظر برسید، مسن‌تر به نظر برسید یا حتی جنسیت را تغییر دهید.

آیا اپلیکیشنی بهتر از FaceApp وجود دارد؟

YouCam Makeup بهترین اپلیکیشن جایگزین FaceApp به طور کلی است.
می‌توانید به راحتی ویژگی‌های شبیه‌سازی هوش مصنوعی مانند فیلترهای پیری، لبخند و ریش را امتحان کنید. به علاوه، ابزارهای پیشرفته ویرایش سلفی مانند تغییر پس زمینه عکس، ویرایش رنگ لباس و البته بهترین انتخاب فیلتر آرایش و رنگ و مدل مو را دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با استفاده از برنامه های مشابه فیس اپ می توانید بدانید که چهره شما در دوران پیری چطور می شود. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد! لطفا با دوستان خود نیز این مطلب را به اشتراک بگذارید. همچنین، اگر برنامه‌های دیگری مشابه FaceApp می‌شناسید، دربخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید