0

متاورس استارلینک راه اندازی شد

متاورس استارلینک راه اندازی شد
بازدید 169


متاورس استارلینک راه اندازی شد. استارل (STARL) که به نام استارلینک (Starlink) هم شناخته می‌شود یک بازی متاورسی جدید با تم فضایی است. در ادامه با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید تا اطلاعاتی را راجب متاورس استارلینک برایتان شرح دهیم.

مستر بلیط

استارلینک یا استارل (STARL) یک پروژه متاورس غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است که هدف آن ادغام مفاهیم جهان دیجیتال با اقتصاد کریپتویی است. استارل هم مانند استار اطلس (Star Atlas) یک بازی بلاکچینی با تم فضایی است. سفر به کهکشان برای قرن‌ها آرزوی بشر بوده و با وجود اینکه دهه‌ها از اولین سفر انسان به فضا می‌گذرد، اما همچنان انگیزه و تمایل به کشف، یادگیری و فراتر از سقف آسمان را دیدن برای انسان‌های بسیاری یک رویاست. توسعه‌دهندگان استارل معتقدند که متاورس می‌تواند این سقف را بشکافد.

متاورس استارلینک

همان طور که از نامش پیدا است، متاورس STARL با فضای بی‌کران سروکار دارد. در حالی که این پروژه هنوز ناقص است، نسخه اولیه‌ای که در ابتدای همین ماه در دسترس قرار گرفت به کاربران اجازه می‌دهد تا به قسمتی از بازی بروند که به عنوان Warp Nexus توصیف می‌شود. در این بخش، آن‌ها می‌توانند پرواز یک فضاپیما را آزمایش کنند و در کل جهان بچرخند. Warp Nexus اولین بازی منتشر شده در STARL است و به بازیکنان امکان می‌دهد علاوه بر پرواز در فضای بی‌کران، در فعالیت‌های مختلفی شرکت کنند. مواردی که شامل: استخراج، حمل و نقل کالا، خرید و فروش کالا با سایر کاربران و مبارزه، در صورت انتخاب آن‌ها است.

متاورس استارلینک
متاورس استارلینک راه اندازی شد, متاورس استارلینک, متاورس, استارلینک, مارک زاکربرگ, ایلان ماسک, Epic Games, اتریوم, Starlink,

در یک تجربه بازی کلاسیک، بازیکنان باید با دزدان فضایی Warp Nexus مبارزه کنند و اگر موفق شوند، در مرحله بعدی با دزدان قوی‌تری روبرو خواهند شد. برای بهتر کردن شرایط، کل بازی به کمک موتور قدرتمند «اپیک گیمز» (Epic Games) با نام «آنریل انجین» (Unreal Engine) ساخته شده است که به آن اجازه می‌دهد تا تصاویری زیبا را تجربه کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره متاورس استارلینک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های مجله خبری آی تی و دیجیتال با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید