0

مانور موفق پهپادهای باری-دریایی Volansi

مانور موفق پهپادهای باری-دریایی Volansi
بازدید 116


ویل روپر، مدیرکل کمپانی ولانسی، به آویونیکس گفت که اولین مانور پهپادهای VOLY 10 ولانسی را به طور کامل به همراه نیروی دریایی و گارد ساحلی در 18 ژوئیه در نزدیکی کی وست فلوریدا به پایان رسانده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از aviationtoday؛ این مانور شامل سه پرواز پهپاد VOLY سری 10 و 20 بود که توانستند 20 مایل دریایی در ساحل را طی کنند. در دو پرواز از VOLY 10 استفاده شد که 7 فوت طول با بالی به طول 9 فوت و حداکثر وزن 10 پوند دارد.

در طول تمرین، VOLY 10 دارای 5 کیلو بار بود و یک سفر 15 مایلی دریایی را از یک کشتی نیروی دریایی تا گارد ساحلی ویلیام ترامپ به صورت رفت و برگشت به پایان رساند. درنهایت پهپاد روی کشتی فرود نیامد.

روپر می‌گوید: “گارد ساحلی نمی‌خواست ما در کشتی فرود بیاییم زیرا این یک کشتی بسیار کوچک است و آن‌ها می‌خواستند ببینند آیا می‌توانیم خیلی پایین بیاییم، روی کشتی حرکت کرده و بسته را رها کنیم.”

VOLY 10 توانست از بالگرد کشتی دریایی بلند شود و از یک کامپیوتر مأموریت برای برنامه ریزی سفر خود استفاده کرد. در رایانه مأموریت، اپراتور می‌تواند به پهپاد بگوید که از کجا بلند شود و به کجا فرود بیاید. روپر گفت که آن‌ها می‌توانند شخصی را برای کار با کامپیوتر در حدود 20 دقیقه آموزش دهند.

روپر گفت: “پهپادها به صورت عمودی بلند می‌شوند و سپس مانند یک هواپیمای سنتی به صورت خطی پرواز می‌کنند و مسیری را که شما از آن خواسته‌اید را دنبال می‌کنند”.

هواپیماهای بدون سرنشین ولانسی می‌توانند با استفاده از GPS یا حسگرهای هواپیما فرود بیایند.

VOLY 20 که پهپاد بزرگ‌تر Volansi با طول بال 15 فوت و حداکثر وزن قابل حمل 30 پوند است، پرواز خود را در همان کشتی دریایی آغاز کرد و بسته خود را به گارد ساحلی پانگا، که در فاصله یک مایلی بود، تحویل داد. سپس VOLY 20 دوباره بر روی کشتی نیروی دریایی فرود آمد.

روپر گفت، ولانسی تنها با توضیح نحوه عملکرد سیستم خود توانست نیروی دریایی و گارد ساحلی را مجبور به شرکت در این مانور کند. اگر ارتش چیزی را بپذیرد، می‌تواند مشتریان تجاری را متقاعد کند که کار با آن بی خطر است، این دلیلی است که من معتقدم همکاری با ارتش یک استراتژی تجاری هوشمند برای شرکت است. ”

از آنجا که ولانسی قصد دارد پهپادهای  خود را در محیط‌های سخت مانند محیط‌هایی ارتش مورد استفاده قرار دهد، باید مقاوم سازی بیشتری را تست کند. روپر گفت، در طول مانور، هواپیماهای بدون سرنشین ولانسی مجبور بودند باد با سرعت 20 مایل در ساعت و بارش باران را تحمل کنند.

روپر گفت که ولانسی همچنین در تلاش است تا ظرفیت و برد حمل بار پهپادهای خود را افزایش دهد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید