0

لیست جدید واردکنندگان خودرو با اضافه شدن 5 شرکت جدید اعلام شد

لیست جدید واردکنندگان خودرو با اضافه شدن 5 شرکت جدید اعلام شد
بازدید 46


لیست خودروهای وارداتی با قیمت زیر ۱۰ هزار یورو، از طرف سخنگوی وزارت صمت اعلام شد. هم‌چنین با اضافه شدن 5 شرکت جدید، لیست جدید واردکنندگان خودرو مشخص گردید.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، امید قالیباف، پس از ابلاغ آیین نامه واردات خودرو در مورد لیست شرکت های واردکننده، اسم ۷ شرکت برای واردات خودرو منتشر شد که پیرامون این قضیه حاشیه‌های زیادی به وجود آمد.

برخی‌ از افراد بر این باور بودند که فقط واردات خودرو توسط برخی از شرکت‌ها انجام می‎شود، اما باید بگوییم هر شرکتی که شرایط آن مطابق آیین نامه باشد، می‌تواند به این لیست اضافه شود و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا [+متن بخشنامه]

لیست جدید واردکنندگان خودرو

براساس گفته‌های سخنگوی وزارت صمت، ۵ شرکت جدید به نام‌های دیار خودرو، ایرتویا، معین خودرو، ایران خودرو و بهمن خودرو به لیست شرکت‌های واردکننده خودرو افزوده شده‌اند. شرایط این شرکت‌ها مطابق شرایط مندرج در آیین نامه است؛ البته ممکن است شرکت‌های دیگری نیز اضافه شوند.

لیست جدید واردکنندگان خودرو

شرکت‌هایی از قبیل آرین، موتور پویا، مکث خودرو، خودروسازی فردا، کرمان موتور، سایپا_ سیتروئن، پارس خودرو و شرکت سایپا از قبل در لیست شرکت‌های واردات خودرو بودند که در اثر اضافه شدن ۵ شرکت جدید، تعداد این شرکت‌ها به عدد ۱۲ رسید.

هم‌چنین قالیباف به صحبت‌های خود افزود: خودروهایی که قرار است به ایران وارد شوند، از بین محصولات خودروسازان اروپایی، ژاپنی و کره‌ای خواهند بود. فوکس واگن سئات، سیتروئن ۳، ام جی ۳، ام جی ۶، چانگان سی اس ۳۵، میتسوبیشی میراژ، هیوندای ای ۱۰ و هیوندای اکسنت جزو خودروهایی هستند که با قیمت حدودی 10 هزار یورو وارد کشور خواهند شد. در واقع خودروهای موجود در این لیست، جزو خودروهای ارزان قیمت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لیست جدید واردکنندگان خودرو چیست؟ آیا با اضافه شدن شرکت‌های وارد کننده خودرو موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید