0

لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه اعلام شد

لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه اعلام شد
بازدید 16

[ad_1]

شرکت سونی لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را اعلام کرد و علاقه‌مندان می توانند از آغاز ژانویه 2024 نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنند.

سونی هم‌اکنون مجموعه اولین بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۲۴ را اعلام کرده است. این بازی ها از ۲ ژانویه قابل دانلود خواهند بود و همانطور که مشخص است، برای تمام اعضای پلی استیشن پلاس در دسترس خواهد بود، بدون توجه به اینکه آنها عضو نسخه Essential، Extra یا Premium هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس

به طور خاص، سونی در ژانویه ۲۰۲۴ سه بازی را به اعضای پلی استیشن پلاس هدیه می دهد. بازی هایی که می توانید به کتابخانه خود اضافه کنید شامل A Plague Tale: Requiem، Evil West و Nobody Saves the World است.

علاوه بر این، برای اینکه آنها را همین حالا بازی کنید نیازی به تعجب نیست. این بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ماهانه تاریخ انقضا ندارند، بنابراین می توانید هر زمانی که می خواهید از آنها لذت ببرید، فقط باید اشتراک خود را فعال نگه دارید.

لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس – ژانویه 2024

A Plague Tale: Requiem (تنها PS5): این نسخه از سری بازی های ماجراجویی Atmosphere سال ۲۰۱۹، با بهترین مکانیک های بازی و یک داستانی که بر روی پایه های موجود لاگرد شده است، بازیکنان را به دل داستان آمیسیا و هوگو در فرانسه ای که توسط طاعون ویران شده است، می برد. انتظار می رود مکانیک های بازی بهبود یافته و داستانی که بر پایه پیشینی خود ساخته شده است، در این نسخه وجود داشته باشد. با این حال، صاحبان PS4 باید برای نسخه های آینده ممکن صبر کنند، زیرا Requiem در حال حاضر انحصاری PS5 است.

Evil West (PS4 و PS5): این شوتر سوم شخص بازیکنان را به یک غرب وحشی که توسط موجودات هیولا و تهدیدات ماوراء طبیعی تجاوز شده است ، می برد. بازیکنان نقش ادگار گریوستون را بازی می کنند ، شکارچی خون آشام که در مقابل موجودات هیولا و تهدیدات ماوراء طبیعی مبارزه می کند. بررسی ها هنگام عرضه متنوع بودند، اما بسیاری از آنها نحوه ترکیب منحصر به فرد عملیات شلیک و ترس ماوراء طبیعی را در Evil West تحسین کرده اند.

Nobody Saves the World (PS4 و PS5): برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی سبک تر هستند، Nobody Saves the World تجربه ای کوآپ از جستجوی سطوح زیرزمینی است. بازیکنان نقش یک فرد کاملاً قابل شخصیت پذیرفتن را بازی می کنند که توانایی تبدیل شدن به جانداران مختلف را کشف می کند.

علاوه بر بازی های رایگان، اعضای پلی استیشن پلاس نیز در ژانویه مزیتی را دریافت خواهند کرد: مجموعه Syrinx برای بازی رایگان پرطرفدار Warframe. این مجموعه شامل اسلحه ها، زره و سایر اشیاء درون بازی است که تجربه شما را با Tenno و مبارزات مداوم آنها در برابر Grineer بهبود می بخشد.

لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس
لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس – دسامبر 2023

در حالی که سونی سه بازی را به پلتفرم اضافه خواهد کرد، سه بازی Lego 2K Drive، Powerwash Simulator و Sable را نیز از آن حذف خواهد کرد. تا ۱ ژانویه ۲۰۲۴ فرصت دارید این بازی‌ها را به کتابخانه خود اضافه کنید. این شرکت همچنین می گوید که یک «لیست پخش ماهانه الهام گرفته از بازی های پلی استیشن پلاس در Spotify» ایجاد کرده است که هر ماه با آهنگ های جدید به روز می شود. بنابراین، فراموش نکنید که آن را بررسی کنید.

انتظار می رود سونی قسمت دوم بازی هایی را که ماه آینده به پلی استیشن پلاس اضافه می کند، بین 12 تا 18 ژانویه اعلام کند. این بازی ها منحصراً برای افرادی که مشترک Extra و Premium هستند در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید