0

لیستی از بازی‌های Game Pass با تمام جزئیات منتشر شد

لیستی از بازی‌های Game Pass با تمام جزئیات منتشر شد
بازدید 120


یکی از اعضای انجمن Xbox Game Pass پس از ماه‌ها تلاش، لیستی از بازی‌های Game Pass منتشر کرد. سرویس Xbox Game Pass شامل صدها بازی در پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس است و جست و جو در فهرست بی‌پایان بازی‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد.

به لطف تلاش‌های خستگی ناپذیر یکی از کاربران ردیت، کل کاتالوگ بازی‌های Game Pass در یک برگه Google Sheets جمع آوری شده است که جست و جو در بین دسته‌های مختلف را بسیار ساده کرده است.

مستر بلیط

Xbox Game Pass سرویس اشتراکی مایکروسافت است که میزبان تعداد قابل توجهی عناوین قابل بازی در پی‌سی و ایکس باکس است. از زمانی که Xbox Game Pass در سال 2017 راه اندازی شد، کاتالوگ بازی‌های آن روز به روز افزایش یافت و در حال حاضر شامل صدها عنوان برای سرگرم شدن است. کاربران Game Pass به جای پرداخت 60 دلار برای جدیدترین عناوین AAA، اشتراک ماهانه‌ای را برای این سرویس پرداخت می‌کنند تا به کتابخانه‌ای عظیم از بازی‌های بی حد و حصر دسترسی داشته باشند. همچنین Xbox Game Pass شامل سرویس EA Play هم می‌شود؛ سرویس مشابهی که توسط کمپانی EA اداره می‌شود و شامل هزاران عنوان AAA است. این بیزنس مدل برای پرداخت حق اشتراک برای یک سرویسی مانند گیم پس بسیار موفق عمل کرده، زیرا بسیاری از گیمرها با مشترک شدن در این سرویس می‌توانند صدها دلار پس انداز کنند و از لیستی از بازی‌های Game Pass که هر روز هم در حال رشد است، استفاده کنند.

انتشار لیستی از تمام بازی‌های Game Pass

از آن‌جایی که بازی‌های Game Pass، شامل عناوین انحصاری‌ برای پی‌سی و کنسول ایکس باکس می‌شود، نیاز به یک دسته بندی دقیق احساس می‌شد که بتوان به‌راحتی در این کاتالوگ بزرگ به جست و جو پرداخت.

لیستی از بازی‌های Game Pass با تمام جزئیات منتشر شد

 

ABattleVet کاربر و مدیر انجمن Xbox Game Pass در ردیت، در تلاشی تحسین برانگیز برای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر، فهرستی پر از جزئیات از بازی‌های Game Pass را آماده کرده که به‌صورت آنلاین از طریق Google Sheets قابل مشاهده است. این فهرست دارای کد رنگی است و شامل تعدادی دسته بندی مانند تاریخ انتشار، امتیاز در متاکریتیک، پلتفرم و سبک می‌شود. همچنین این لیست دارای یک برگه برای کاتالوگ بازی‌های رایگان سرویس EA Play است که هم عناوین موجود و هم عناوین حذف شده را در آن می‌توان پیدا کرد.

در همین راستا لیست مشابهی توسط کاربر ردیت RagnarLorth ایجاد شده است که کاتالوگ هر دو نسخه NA و EU بازی‌های رایگان PlayStation Now را در بر می‌گیرد. مشابه لیست Xbox Game Pass، فهرست اصلی این برگه لیست رنگی دقیقی از بازی‌های رایگان انحصاری سرویس پلی‌استیشن را نشان می‌دهد.

همچنین تاریخ انتشار، سیستم و رتبه بندی در متاکریتیک نیز برای هر بازی ذکر شده است. نکته جالب توجه این است که کدهای رنگی باعث می‌شود که به راحتی امتیاز متاکریتیک یک عنوان را در یک نگاه مشاهده کنید. 834 بازی در لیست اصلی PlayStation Now وجود دارد و بیش از 1100 عنوان در لیست اصلی بازی های Game Pass فهرست شده‌اند.

امروزه گیمرهای پی‌سی و کنسول‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته با بازی‌های رایگانی که هر هفته در فروشگاه Epic Games گذاشته می‌شود و صدها عنوان دیگر که از طریق سرویس‌های اشتراکی مقرون‌ به‌صرفه مانند Xbox Game Pass و PlayStation Now در دسترس هستند، با صرف هزینه‌های کمتری نسبت به گذشته می‌توانند سرگرم شوند. از آنجایی هم که خدمات سرویس‌های اشتراکی بازی‌ها همچنان به نبردی هیجان انگیز برای جلب توجه بازیکنان ادامه می‌دهند، انتظار می‌رود در آینده کاتالوگ بازی‌های آن‌ها بیش از پیش شود.

برای دسترسی به لیست کامل بازی‌های Game Pass بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Game Pass Master List

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این لیست ارزشمند که توسط یکی از کاربران و مدیران انجمن Xbox Game Pass در ردیت منتشر شده است، چیست ؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gamerant

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید