0

لنوو لجین Y70 رسما رونمایی شد

لنوو لجین Y70 رسما رونمایی شد
بازدید 33


شرکت لنوو به تازگی گوشی جدید خود یعنی لنوو لجین Y70 را با مشخصات و ویژگی‌های برتر و قابل توجهی به صورت رسمی در چین رونمایی کرده است.

طبق اخبار منتشر شده، به تازگی گوشی Lenovo Legion Y70 در چین رونمایی شده است. شرکت لنوو در کنار این گوشی هوشمند، تبلت اندرویدی خود یعنی Xiaoxin Pad Pro 2022 را نیز معرفی کرده است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: لنوو رسما جزئیات عملکرد سیستم خنک‌کننده لجین Y70 را منتشر کرد

قیمت و مشخصات فنی لنوو لجین Y70

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی Lenovo Legion Y70 دارای یک صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این صفحه نمایش که حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد، از فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

همچنین در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش یک بریدگی برای قرار گیری دوربین سلفی دیده می‌شود. از نظر طراحی، این گوشی هوشمند فرم جعبه‌ای مانند دارد و از مواد آلومینیومی درجه یک و قاب فلزی CNC ساخته شده است.

در پنل پشتی Lenovo Legion Y70 یک ماژول دوربین مستطیلی شکل وجود دارد که تنظیمات آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه 13 مگاپیکسلی و لنز سوم 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

لنوو لجین Y70

گوشی Lenovo Legion Y70 به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حداکثر 12 گیگابایت رم و  256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود.

در بخش نرم افزاری نیز لنوو Legion Y70 از رابط کاربری ZUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند. از ویژگی‌های برتر این دستگاه می‌توان به بهره گیری آن از یک محفظه بخار بزرگ با 10 لایه مکانیزم دفع گرما اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه پایه و اصلی Lenovo Legion Y70 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2970 یوان، معادل 437 دلار، به فروش خواهد رسید.

این در حالی است که نسخه 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر 3370 یوان، معادل 496 دلار، خواهد داشت. نسخه 16 گیگابایت رم / 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارای برچسب قیمت 4270 یوان، معادل 629 دلار، خواهد بود. این گوشی هوشمند که در رنگ‌های سفید یخی، خاکستری و قرمز تولید شده است، در چین از تاریخ 22 آگوست به صورت رسمی به فروش خواهد رسید.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی هوشمند لنوو لجین Y70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید