0

لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو به دلیل تهاجم نظامی حماس

لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو به دلیل تهاجم نظامی حماس
بازدید 28

[ad_1]

تهاجم نظامی حماس به اسرائیل منجر به لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو شد. غول تراشه‌های گرافیکی با این اقدام، یکی‌ از مهم‌ترین رویدادهای خود در ارتباط با هوش مصنوعی را به حالت تعلیق درآورد.

شرکت انویدیا به عنوان بزرگترین شرکت سازنده تراشه‌های گرافیکی در جهان، پیش‌تر اعلام کرد که قصد دارد به زودی رویدادی تحت عنوان AI Summit در تل‌آویو، پایتخت اسرائیل برگزار کند.

اما ظاهراً تهاجم نظامی حماس منجر به لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو شده است و این شرکت بعید است بتواند مهمترین رویداد هوش مصنوعی خود را در پایتخت اسرائیل برگزار کند.

بیشتر بخوانید: فروش 900 هزار کیلوگرم تراشه هوش مصنوعی توسط انویدیا در سه ماه!

لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو به دلیل تهاجم نظامی حماس

تقریباً دو هفته قبل، شرکت انویدیا اعلام کرد که مدیرعامل این شرکت، جنسن هوانگ، قرار است سخنرانی اصلی خود را در رویداد AI Summit برگزار کند. این رویداد به طور خاص توسط شرکت انویدیا برگزار می‌شود تا بر روی جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی تمرکز کند.

با توجه به اینکه این نشست دو روزه بوده و در ابتدا شامل مشارکت شخص بود، باتوجه به سرمایه‌گذاری قابل توجه شرکت انویدیا در فناوری‌های هوش مصنوعی و ML، به ویژه از طریق فناوری گرافیک آن‌ها، اهمیت زیادی برای این شرکت داشت. با این حال، با‌توجه به تحولات اخیر در منطقه، شرکت انویدیا تصمیم دشواری برای لغو رویداد AI Summit گرفته است.

لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو به دلیل تهاجم نظامی حماس

می‌توان گفت دلیل اصلی لغو این رویداد، اولویت دادن به ایمنی و رفاه همه شرکت‌کنندگان است. در حال حاضر، انویدیا هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد امکان برنامه‌ریزی مجدد این رویداد منتشر نکرده است. همچنین، مشخص نیست که آیا شرکت قصد دارد سخنرانی‌های برنامه‌ریزی شده را به صورت ضبط شده یا پخش زنده ارائه کند یا خیر. احتمالاً شرکت انویدیا در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد کرد. انویدیا در اطلاعیه خود در این مورد نوشته:

امیدواریم که این پیام را در امنیت و سلامتی دریافت کنید. متاسفانه ما باید به شما اعلام کنیم که به دلیل شرایط فعلی که در تل‌آویو در جریان است، تصمیم به لغو نشست AI SUMMIT که برای تاریخ 23 و 24 مهر ماه (15 و 16 اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، گرفته شده است.

قلب ما در کنار تمام کسانی است که تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته‌اند. ایمنی و سلامتی شرکت‌کنندگان این رویداد اولویت اصلی ما بوده و ما باور داریم که این تصمیم بهترین راه‌حل برای تضمین ایمنی همه است.

اگر شما هرگونه ترتیبات سفر یا اقامت داده‌اید، توصیه می‌کنیم با ارائه‌دهندگان خدمات خود تماس بگیرید تا درباره سیاست‌های آنها استعلام وضعیت کنید. ما از درک و پشتیبانی شما در این دوران دشوار قدردانی می‌کنیم. لطفاً در صورت بروز هرگونه سوال یا نگرانی، با ما به آدرس aisummitsupport@nvidia.com تماس بگیرید.

انتظار می‌رفت این اجلاس دو روزه بیش از 2500 توسعه‌دهنده، محقق و تصمیم‌گیرنده از یکی از پویاترین قطب‌های فناوری جهان را به خود جلب کند. انویدیا اسرائیل را انتخاب کرده است که دارای یک اکوسیستم استارتاپی پررونق با بیش از 6000 استارت آپ است که بسیاری از آنها بر روی هوش مصنوعی متمرکز هستند.

انتظار می‌رفت این رویداد دو روزه توجه توسعه‌دهندگان، پژوهشگران و تصمیم‌گیرندگان در حوزه فناوری را به خود جلب کند و فضایی ایجاد کند تا آن‌ها بتوانند با یک‌دیگر در ارتباط باشند و از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای شرکت انویدیا استفاده کنند. همچنین در صورت برگزاری با حضور بیش از 2500 شرکت‌کننده، این نشست به یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در جهان تبدیل می‌شد.

این نشست فرصتی مناسب بود تا شرکت کنندگان با هم در مورد آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل داده‌ها بحث و گفتگو کنند. همچنین، این نشست فرصتی برای نمایش تکنولوژی‌های جدید شرکت انویدیا و ارائه مطالب آموزشی و کارگاه‌های عملی در این حوزه بود. به علاوه، شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانستند پاسخ سوالات خود را در مورد تکنولوژی‌های شرکت انویدیا بگیرند و از تجربیات و دانش نمایندگان این شرکت بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لغو رویداد انویدیا در تل‌آویو به دلیل تهاجم نظامی حماس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سخت‌افزار مگ

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید