0

قیمت گوشی‌های گلکسی S23 مشخص شد

قیمت گوشی‌های گلکسی S23 مشخص شد
بازدید 54


قیمت گوشی‌های گلکسی S23 توسط یک افشاگر معروف دنیای تکنولوژی لو رفت. سری گلکسی اس 23 کمتر از 1 ماه دیگر منتشر خواهند شد.

یک افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی قیمت گوشی‌های گلکسی S23 را لو داد. اگرچه خانواده سری گلکسی اس 23 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی می‌شوند، این افشاگر قیمت پرچمدارهای جدید سامسونگ را مشخص کرده است. نکته جالب در مورد قیمت این گوشی‌ها، قیمت گوشی Galaxy S23 معمولی است که نسبت به نسل قبلی خود کاهش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس ؛ رقابت دوربین های جذاب

قیمت گوشی‌های گلکسی S23 اعلام شد

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمندی هستند که امسال عرضه خواهند شد. تاکنون اطلاعات زیادی از اعضای این خانواده پرچمدار فاش شده است که هر کدام به بخشی از امکانات و مشخصات این گوشی اشاره دارند. حالا یک افشاگر با نام RGCloudS قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ را در توییتر منتشر کرده است.

معمولاً نسل جدید گوشی‌ها قیمتشان نسبت به سری قبلی افزایش پیدا می‌کند؛ اما ظاهراً این در مورد پرچمداران سامسونگ صدق نمی‌کند. این گزارش نشان می‌دهد قیمت نسل جدید پرچمداران غول کره‌ای نسبت به نسل قبلی حتی ارزان‌تر هم شده است!

در این گزارش آمده است که نسخه پایه سری اس ۲۳ با قیمت ۷۹۹ دلاری عرضه می‌شود. شما با این مبلغ، گوشی را با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خریداری می‌کنید. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هم با قیمت ۸۴۹ دلاری عرضه می‌شود که ۵۰ دلار ارزان‌تر از همین نسخه برای مدل اس ۲۲ است.

قیمت گوشی‌های گلکسی S23 اعلام شد

فراموش نکنید که این گوشی برخلاف دو مدل پلاس و اولترا، از وای فای ۷ پشتیبانی نمی‌کند. بلکه این مدل به وای فای ۶ و فناوری فوق باند پهن UWB مجهز است.

گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس با قیمت پایه ۹۹۹ دلاری که شامل ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است عرضه خواهد شد. شما برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن هم باید ۱،۰۴۹ دلار بپردازید. هیچ صحبتی در مورد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن نشده، گرچه گزارش‌ها از عرضه آن خبر می‌دادند.

اما به گلکسی اس ۲۳ اولترا، گران قیمت‌ترین عضو این خانواده می‌رسیم که با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پایه ۱،۲۴۹ دلار قیمت دارد. قیمت نسخه قوی‌تر آن با ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی ۱،۳۴۹ دلار است و اگر می‌خواهید بالارده‌ترین نسخه این مدل را با ۱۲ گیگ رم و ۱ ترابایت فضای داخلی خریداری کنید، باید ۱،۴۹۹ دلار بپردازید. همچنین RGClouds مدعی شده که نسخه ۱ ترابایتی این گوشی با شش ماه تأخیر عرضه خواهد شد.

لازم به‌ذکر است که احتمال تغییر این قیمت ها با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 که ۱۲ بهمن ماه است وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قیمت گوشی‌های گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید