0

قیمت پیکسل واچ فاش شد؛ گران‌تر از بهترین‌های بازار!

قیمت پیکسل واچ فاش شد؛ گران‌تر از بهترین‌های بازار!
بازدید 83


با فاش شدن قیمت پیکسل واچ ، مشخص شد که ظاهرا ساعت هوشمند پیکسل گوگل، گران‌تر از ساعت هوشمند اپل خواهد بود. این موضوع باعث تعجب بسیاری از کاربران اسمارت واچ شده است.

تنها چند هفته تا آغاز رویداد Made by Google که قرار است در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برگزار شود، فاصله داریم. گوگل خیلی زودتر محصولات خود را فاش کرده است. درحال‌حاضر می‌دانیم که این شرکت به احتمال زیاد پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را به همراه پیکسل واچ خود معرفی خواهد کرد. در حالی‌که انتظارات زیادی برای گوشی‌های جدید پیکسل وجود دارد، اما پیکسل واچ مطمئناً از جذاب‌ترین محصولات گوگل در این رویداد خواهد بود.

آرون گروپس

این اولین ساعت هوشمند خوبی است که گوگل در زمینه تجهیزات پوشیدنی به بازار عرضه می‌کند. اخیرا اطلاعات جدیدی فاش شده است که نشان می‌دهند قیمت خرده فروشی این ساعت هوشمند جدید از 349.99 دلار شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت پیکسل واچ و برخی مشخصات آن

خبرگزاری 9to5Google به نقل از یک منبع خرده‌ فروشی، اطلاعاتی را درباره قیمت پیکسل واچ منتشر کرده است. قیمت 349.99 دلار مربوط به مدل پایه است که از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این نشریه همچنین ماه گذشته گزارش داد که مدل با اینترنت همراه این ساعت نیز با قیمت 399.99 دلار وارد بازار خواهد شد.

قیمت پیکسل واچ

علاوه بر فاش شدن قیمت پیکسل واچ جدید، این منبع خرده فروشی همچنین ترکیب رنگ‌های مختلفی که در زمان عرضه آن‌ها در دسترس خواهند بود را منتشر کرده است. برای مدل استاندارد، این ساعت در رنگ مشکی با بندی به رنگ «ابسیدین» (مواد آتش‌فشانی سیاه رنگ)، نقره‌ای با بند «گچی» رنگ و طلایی با بند «هیزل» (فندقی) عرضه خواهد شد. در خصوص مدل مجهز به اینترنت همراه این ساعت هم باید گفت که در رنگ مشکی با بندی به رنگ «ابسیدین»، نقره‌ای با بند «زغالی» و طلایی با بند «هیزل» عرضه خواهد شد.

اگر این اطلاعات در مورد ترکیب‌های رنگی درست باشند، به نظر می‌رسد با رنگ‌های جدید موجود در گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو مطابقت داشته باشند. علیرغم تعداد محدودی از رنگ‌های موجود در واحدهای خرده‌فروشی، گوگل برنامه‌هایی برای ارائه طیف وسیعی از بندهای ساعت دارد که می‌توان آن‌ها را جداگانه خریداری کرد. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد لوازم جانبی این ساعت‌ها در دست نیست، اما پیکسل واچ‌های جدید احتمالاً باید دارای گزینه‌هایی مانند بند‌های میلانی همرنگ، بندهای زنجیری، بندهای چرمی، بندهای پارچه‌ای و بندهای کشی باشند.

در مورد اطلاعات افشاشده تا حدی تردید وجود دارد، اما باید اشاره کرد که 9to5Google سابقه بسیار خوبی در این زمینه دارد. این بدان معناست که به احتمال زیاد، خرید اولین ساعت هوشمند گوگل، که گفته می‌شود عمر باتری بسیار کوتاهی دارد و تراشه پردازنده آن که از نسل قدیمی‌تری است، بیشتر از اپل واچ SE 2 که اخیراً معرفی شده است، هزینه خواهد داشت. به هر حال کاربران اندروید واقعاً به دنبال اپل واچ نیستند، اما با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی واچ 5 کمی ارزانتر است، گوگل پیکسل واچ ممکن است در نهایت فروش زیادی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما با این قیمت پیکسل واچ آیا این ساعت هوشمند گوگل مورد توجه کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید