0

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی لو رفت

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی لو رفت
بازدید 227


انتظار می‌رود کمپانی وان پلاس به زودی از گوشی وان پلاس 10 تی رونمایی کند. حال اما به لطف افشاگران، قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T لو رفته است.

به نظر می‌رسد که وان پلاس در آینده نزدیک عضو جدیدی با نام وان پلاس 10 تی را به سری پرچمداران خود اضافه کند. از این محصول رندرهای بسیار باکیفیتی منتشر شده و حتی هفته گذشته برای لحظاتی کوتاه در وب سایت آمازون بریتانیا ظاهر شد.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T

حالا افشاگر معروف، Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو پستی از امتیاز انتوتو یک دستگاه وان‌پلاس منتشر کرده که به نظر می‌رسد ممکن است وان پلاس 10 تی باشد. این اسکرین شات نشان می‌دهد که شماره مدل این دستگاه وان پلاس معرفی نشده، PGP110 است.

بنابر اطلاعاتی که این افشاگر منتشر کرده، این دستگاه رده‌بالا توانسته امتیاز شگفت‌انگیز 1.131.151 را در آزمون انتوتو کسب کند که بیش از هرچیز، تاییدی بر شایعاتی است که وان پلاس 10 تی را محصولی با عملکرد گیمینگ رده بالا معرفی کرده بودند.

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی لو رفت

اسکرین‌شات منتشر شده توسط Digital Chat Station همچنین حاکی از این است که دستگاه در طول آزمون استرس می‌کوشیده دمای پردازنده را زیر 50 درجه سلسیوس نگه‌دارد و این به آن معنا است که وان پلاس 10 تی احتمالا از نوع خاصی سیستم خنک‌کننده برخوردار است.

این اطلاعات را اگر در کنار آنچه هفته گذشته در وبسایت آمازون بریتانیا منتشر شد بگذاریم، به شمایی کلی از وضعیت و مشخصات فنی OnePlus 10T می‌رسیم.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت آمازون، وان پلاس 10T محصولی با نمایشگری خمیده و 6.7 اینچی از نوع E4 AMOLED است که رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه می‌کند. حفره مرکزی نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

بنابر رندرهای فاش شده، این محصول شباهت زیادی به وان پلاس 10 پرو خواهد داشت، به خصوص در بخش پنل پشتی و محل قرارگیری دوربین‌ها.

در بخش سخت‌افزاری، وان پلاس 10 تی احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این محصول یک باتری بزرگ 4800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 150 واتی داشته باشد.

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T پیش از رونمایی رسمی لو رفت

شایعات حاکی از این است که برای عکسبرداری، این گوشی از ماژولی سه‌گانه مشتمل بر سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی (با لرزشگیر اپتیکال تصویر)، 16 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. در بخش جلویی نیز انتظار می‌رود شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشیم. بنابر شایعات پیشین، این گوشی باید اواخر ماه میلادی جاری معرفی شود و قیمت آن احتمالا برای نسخه پایه از 799 یورو آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در خصوص قیمت و مشخصات فنی وان پلاس 10T چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید