0

قیمت شیائومی میکس‌ فلیپ مشخص شد

قیمت شیائومی میکس‌ فلیپ مشخص شد
بازدید 18

[ad_1]

پیش‌تر اعلام شد که شیائومی بر روی گوشی تاشوی جدیدی به نام شیائومی میکس‌ فلیپ کار می‌کند و با شماره مدل 2405CPX3DC به موفقیت‌هایی نیز دست یافته است.براساس گزارش‌های منتشر شده شیائومی میکس‌ فلیپ به تازگی گواهینامه CCC را دریافت کرده است؛ همچنین مشخص شد که باتری این دستگاه تا 67 وات شارژ را پشتیبانی می‌کند. به تازگی عکس‌هایی از این گوشی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد اما نکته اینجاست که تمامی افشاکننده‌ها آن را تایید نمی‌کنند. به نظر می‌رسد این تصاویر فقط خلاصه‌ای از ویژگی‌هایی است که تاکنون به بیرون درز کرده.


بیشتر بخوانید:


شیائومی میکس‌ فلیپ یک گوشی همه‌چیز تمام است

بهرحال انتظار می‌رود قاب پشتی این دستگاه به دو دوربین با سنسورهای OmniVision مجهز شود. اول یک دوربین 50 مگاپیکسلی OV50E به عنوان دوربین اصلی با OIS و یک دوربین 60 مگاپیکسلی OV60A با لنز زوم اپتیکال 2 برابر در کنارش.

یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی آن انتخاب شده است. باقی مشخصات تازگی ندارد قبلاً در مورد چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایشی با وضوح بیشتر از 1080p و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی شنیده بودیم.

تنها نکته‌ای که تازگی دارد قیمت این دستگاه است. شایعات حاکی از آن است که قیمت این گوشی 5999 یوان، یعنی حدود 830 دلار / 770 یورو قیمت‌گذاری شده است. تا عرضه شیائومی میکس‌فلیپ زمان زیادی باقی نمانده و ما برای اینکه بدانیم اطلاعات فاش شده صحت دارند یا نه باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی شیائومی میکس‌ فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید