0

قیمت جدید ساینا S آبان 1402 اعلام شد [+جدول]

طرح فروش سایپا ویژه مرداد 1402 ویژه متقاضیان طرح حمایت از خانواده [+شرایط و قیمت]
بازدید 57


قیمت جدید ساینا S آبان 1402 اعلام شد. مسئله قیمت ساینا چند وقتی است که وضع عجیبی دارد و برای مثال تنها در یکماه حدود 5 بار افزایش یافت!

قیمت جدید ساینا S آبان 1402 توسط سایپا اعلام شد. ساینا S که یکی از خودرهای محبوب در طرح یکپارچه وزارت صمت است که امروز بار دیگر افزایش قیمت داشت. این خودرو که پیش‌تر فاقد استاندارهای 85‌گانه بود و از طرف سازمان استاندارد نمره منفی گرفته بود، حالا با افزایش امکانات توانسته نمره قبولی را بگیرد و طبیعتا سایپا قیمت آن را افزایش قابل توجهی داده است. سایپا در مهر ماه 1402، قیمت ساینا اس را چندین بار افزایش داد، اما با اینجال بازهم در آبان قیمت جدیدی برای آن اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید ساینا S آبان 1402

بر اساس بخشنامه صادر شده در 10 مهر توسط سایپا برای طرح تبدیل محصولاتش، قیمت ساینا S تیپ DA به ۲۹۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسیده بود. این در حالی است که قیمت ساینا S تیپ DA پیش از آن حدود ۲۹۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان اعلام شده بود. به این ترتیب سایپا حدود ۴ میلیون تومان ساینا اِس را گران کرده است. با این وجود این پایان ماجرا نبود.

به بیانی دیگر، از مرداد 1402 تا به امروز، این پنجمین باری بود که گروه خودروسازی سایپا قیمت ساینا S را افزایش می‌داد. با این وجود در جدیدترین اعلام سایپا، روز اول آبان 1402، قیمت ساینا S برابر با ۳۲۶ میلیون تومان محاسبه شده است.

ساینا S ۳۲۶,۳۲۹,۰۰۰

ساینا S سایپا به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۸۶.۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ساینا اس از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

در این خودرو امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه ای، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، نمایشگر تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، رینگ فولادی و… مجهز است. احتمال دارد که این افزایش قیمت به خاطر اضافه شدن امکانات اجباری مانند سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید ساینا S آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید