0

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 توسط شورای رقابت اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 توسط شورای رقابت اعلام شد [+جدول]
بازدید 75

[ad_1]

شورای رقابت امروز قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 را اعلام کرد. ظاهراً شورای رقایت قافیه را به خودروسازان خصوصی باخته است.

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 امروز یکشنیه، 18 تیرماه 1402 توسط شورای رقابت به‌عنوان اصلی‌ترین متولی قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های خودروساز ایرانی اعلام شد. چند روز پیش خودروسازان خصوصی در یک حرکت دسته‌جمعی نسبت‌به قیمت‌های اعلامی توسط شورای رقابت اعتراض کرده و این شورا نیز بلافاصله جلسه‌ای در این‌خصوص ترتیب داد تا موضوع را مورد بررسی قرار دهد. حال با اعلام قیمت‌های جدید مشخص شده است که شورای رقابت پا پس کشیده و به نفع خودروسازان خصوصی رأی داده است.

بیشتر بخوانید: قیمت محصولات کرمان موتور تیر 1402 توسط شورای رقابت اعلام شد [+جدول و عکس]

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 اعلام شد

امروز بالاخره پس از مدت‌ها شاهد عقب‌نشینی شورای رقابت بودیم و قیمت محصولات مونتاژی منتشر شد و متقاضیان این خودروها می‌توانند تکلیف خود را روشن شده بدانند.

در نتیجه مشکلاتی که در مدت اخیر برای مشتریان خودروهای مونتاژی به وجود آمده بود، درگیری‌هایی میان خودروسازان خصوصی و شورای رقابت ایجاد شد که موجب شده بود تا خصوصی‌ها زیر بار قیمت‌های قبلی نروند و فراخوانی برای تکمیل وجه مشریان منتشر نکنند.

امروز اما بالاخره پس‌از مدت‌ها توافقاتی میان دو طرف دعوا رخ داد که موجب شد تا قیمت نهایی محصولات چینی مونتاژی به صورت رسمی تعیین و ابلاغ شود.

به این ترتیب حالا مشتریان خودروهای مونتاژی می‌توانند پس از مدت‌ها تکلیف خود را روشن شده بدانند و در صورت تمایل نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

البته متقاضیان باید در نظر داشته باشند که قیمت‌های جدول پایین پایه هستند و هزینه‌های جانبی نیز هنگام تکمیل وجه به آنها اضافه خواهد شد. هزینه‌های جانبی شامل مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، بیمه و … هستند که حدود ۱۳ درصد به مبلغ پایه خودرو می‌افزایند.

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 اعلام شد

قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید خودروهای مونتاژی تیر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید