0

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد ؛ از 10 تا 40 درصد افزایش در مدل‌های مختلف

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد ؛ از 10 تا 40 درصد افزایش در مدل‌های مختلف
بازدید 176

[ad_1]

قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص شد. طبق جدول قیمتی که از خودروهای ساخت داخل منتشر شده است، با افزایش 10 تا 40 درصدی قیمت خودرو روبرو هستیم.

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد. براساس دستور العمل شورای رقابت که پیش‌تر متولی تعیین قیمت خودرو شده است، قیمت محصولات ساخت داخل از 10 تا 42 درصد افزایش یافته است. بنابر بررسی‌های صورت گرفته شورای رقابت، قیمت‌های ابلاغی براساس معیارهای خاصی مانند شاخص رقابت‌پذیری و … درنظر گرفته شده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو و سایپا را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: دولت موظف به پرداخت خسارت عدم افزایش قیمت خودرو است

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از مهر، فعلاً قیمت خودروهای داخلی و غیر مونتاژی اعلام شده است و در آینده نزدیک قرار است تا خودروهای مونتاژی هم توسط شورای رقابت قیمت گذاری شوند. جدول قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران خودرو منتشر گردیده و جزئیات عملکرد شورای رقابت رسانه‌ای شده است.

مطابق با دستورالعمل ابلاغی شورای رقابت، علاوه بر بررسی کارشناسی صورت‌های مالی خودروسازان داخلی، معیار شاخص رقابت‌پذیری با بررسی خودروهای هم‌رده داخلی با همکاری تنها دانشکده تخصصی صنعت خودروی کشور (دانشکده و پژوهشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت) انجام شد و در این کارگروه از سازمان حمایت مصرف‌کننده و سایر ارکان صنعتی کشور نیز بهره گرفته شد.

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد

بر اساس این گزارش، به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.

باید اشاره شود که در طرح جدید تخصیص یکپارچه خودرو امکان تخصیص خودرو بدون قرعه‌کشی فراهم آمده است و اکنون همه واجدان شرایط می‌توانند بدون قرعه‌کشی در خصوص دریافت خودروهای مدنظر با قیمت جدید بر اساس فهرست انتظار اقدام کنند.

در جدول زیر تغییرات قیمتی تولیدات ایران‌خودرو و سایپا و تفاوت قیمتی این محصولات با نرخ‌های بازاری آمده است. لازم به ذکر است که میانگین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به قیمت قبلی ۲۹ درصد است.

باید به این نکته توجه کرد که قیمت‌های اعلام شده بدون در نظر گرفتن هزینه مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، هزینه شماره‌گذاری و… است و برای مشتریان، این اعداد هم به قیمت‌های جدید اضافه خواهد شد.

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید خودروهای داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید