0

قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد؛ بازگشت سدان محبوب چینی به بازار؟

قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد؛ بازگشت سدان محبوب چینی به بازار؟
بازدید 77


قیمت جدید بسترن B30 مشخص شد. سدان مونتاژی جذاب بهمن موتور حالا به خط تولید بازگشته اما ظرفیت تولید در این دور از مونتاژ بسیار محدود و ادامه تولید در آینده در هاله‌ای از ابهام است.

قیمت جدید بسترن B30 توسط شرکت خودروسازی بهمن اعلام شد. آنطور که از اطلاعات منتشر شده مشخص شده است، گروه صنعتی بهمن بدلیل باقی ماندن 2000 پارت از این خودرو دوباره آن را به خط تولید اضافه کرده است و همزمان با تولید دوباره، قیمت کارخانه‌ای آن را نیز اعلام کرده است. البته ناگفته نماند که بعد از به پایان رسیدن این تعداد ممکن است تولید این خودرو متوقف شود.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات ایرانخودرو تیر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد

طبق اطلاعات به‌دست آمده در نشست‌های خبری و همچنین گفت‌وگو با عوامل گروه بهمن، مشخص شد این خودروساز به‌دلیل باقی ماندن ۲۰۰۰ پارت از خودرو بسترن B30، دوباره اقدام به‌تولید این محصول کرده است، اما ادامه‌دار بودن یا نبودن تولید B30 پس از این 2 هزار پارت هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

لازم به‌ذکر است که‌ بسترن B30 مونتاژی در گروه بهمن نسبت به‌قبل تفاوت خاصی نداشته و صرفاً با استانداردهای ۸۵گانه جدید تطابق پیدا کرده است.

قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد

قیمت و مشخصات و نحوه فروش بسترن در کارخانه

اطلاعات رسیده نشان می‌دهد گروه بهمن قیمت ۸۱۰ میلیون تومان را با احتساب هزینه‌هایی همچون شماره‌گذاری و… برای بسترن B30 در کارخانه در نظر گرفته است و صرفاً قصد دارد این خودرو را به‌ سازمان‌ها و ارگان‌ها نظیر تاکسی‌رانی واگذار کند. البته در این بین گویا تعدادی به‌نمایندگی‌ها واگذار شده است و به‌زودی سر از بازار درخواهند آورد.

باید منتظر ماند و دید آیا بسترن‌های B30 گروه بهمن سر از بازار آزاد درمی‌آورند یا طبق وعده مدیران این شرکت صرفاً به تاکسی‌رانی واگذار خواهند شد. این خودرو چنان‌چه از طریق نمایندگی‌ها به‌بازار تزریق شود، رقیب مستقیم تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک و جک J4 خواهد بود.

بسترن B30 یک سدان اقتصادی کلاس C به‌حساب می‌آید که به‌پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر مجهز است و جعبه دنده آن‌هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین است. از امکانات این خودرو می‌توان به‌مواردی از قبیل سانروف، دو عدد ایربگ، فرمان برقی، دی لایت، سنسور نور، کروز کنترل، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد.

قیمت جدید بسترن B30 اعلام شد

در سال‌های گذشته که‌عرضه B30 انجام می‌شد، این خودرو توانسته‌بود رضایت به‌نسبت خوبی از سوی مشتریان داشته باشد و به‌نوعی در دسته خودروهای کم دردسر و نسبتاً بی‌عیب (در سگمنت خود) قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اعلام قیمت جدید بسترن B30 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید