0

قیمت بیت کوین مرز 44 هزار دلار را رد کرد؛ سیر صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد

قیمت بیت کوین مرز 44 هزار دلار را رد کرد؛ سیر صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد
بازدید 38


قیمت بیت کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و از شب گذشته به قیمت 44 هزار دلار رسیده است. ظاهراٌ رمزارز بیت کوین قصد ندارد روند کنوی‌نی‌اش را کنار بگذارد.

این روزها بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش روزانه قیمت بیت کوین است. این ارز دیجیتال که از 19 ماه پیش تا همین 2 روز قبل به 40 هزار دلار نزدیک هم نشده بود، حالا پا را فراتر گذاشته و خودش را به قله 44 هزار دلاری رسانده است. برخی کارشناسان به این نتیجه رسیدند که بیت‌کوین احتمالاً روند صعودی خودش را حفظ کند و ارز بازاری به مراتب بالاتر از 40 هزار دلاری بدست آورد. حال با ارز امروز بیت کوین متوجه شدیم که پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمده و قیمت رمزارز بیت‌کوین به سمت 50 هزار دلاری حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی روش‌های دریافت بیت کوین رایگان!

قیمت بیت کوین از مرز 44 هزار دلار عبور کرد

دو روز پیش در خبری که شاید همه سرمایه‌گذاران بازار رمزارز منتظرش بودند اعلام کردیم که قیمت بیت کوین مرز 40 هزار دلار را رد کرد. این مهم پس از 19 ماه رخ داد و حالا می‌بینیم که 4 هزار دلار نیز در مدت 2 روز افزایش ارزش داشته است.

البته قیمت بیت کوین برای مدتی نیز به 44.400 نیز رسید و حتی تا نزدیک به 5000 دلار نیز صعود کرد که نکته مثبتی برای بهترین ارز دیجیتال تاریخ محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است رمزارز بیت کوین در سال 2022 از 44 هزار دلار به 16 هزار نزول کرده بود که یک نزول قیمت بسیاری وحشتناک به حساب می‌آمد و جامعه رمزارز را وارد شوکی جدید کرد.

قیمت بیت کوین از مرز 44 هزار دلار عبور کرد

اما قیمت اتریوم نیز همسو با بیت کوین شده و ارزش بازار فزاینده‌ای پیدا کرده است. قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ تاریخ هم‌اکنون با رشدی 1.4 درصدی به 2275.7 دلار رسید و سایر رمزارزها نیز روند افزایشی داشته‌اند.

ظاهراً این افزایش ارزش رمزارزها خصوصاً بیت‌کوین به دلیل بینه اخیر فدرال مبنی بر تأیید احتمالی صندوق قابل معامله بیت کوین EFT است و در حال حاضر ارزش بیت کوین به بیش از 1.5 تریلیون دلار می‌رسد.

با این وجود باید دید بیت کوین مرز 45 هزار دلار را نیز می‌پیماید یا متوقف می‌شود. به هر صورت فعلاً که بازار مثبت است و روند صعودی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید