0

قیمت بیت کوین از مرز 45 هزار دلار هم عبور کرد

قیمت بیت کوین از مرز 45 هزار دلار هم عبور کرد
بازدید 12


قیمت بیت کوین هم زمان با شروع سال نو میلادی سقف دو سال گذشته خود را شکست و از مرز 45 هزار دلار عبور کرد. این رقم گمانه زنی‌هایی که راجع روند مثبت این رمز ارز محبوب وجود داشت را محتمل‌تر می‌کند.

مهم‌ترین رمز ارز جهان از نظر بازار جهانی پس از یک تاخیر 21 ماهه دوباره مرز 45 هزار دلار را رد کرد. این عدد با توجه به اینکه هاوینگ بیت کوین نزدیک است باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران بیشتری شده.

بیشتر بخوانید: تحلیلگران بلومبرگ برای بیت کوین رشد 12 برابری پیش‌بینی می‌کنند

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از طریق شبکه بیت‌کوین به صورتِ همتا به همتا ارسال شود. این رمز ارز محبوب امروز رکورد 21 ماه گذشته خود را شکست و سطح 45.488 دلار را نیز لمس کرد این عدد گمانه‌زنی‌هایی مانند تأیید صندوق قابل معامله‌ در بورس (ETF) را محتمل‌تر کرده است.

گرچه ۴۵٬۴۸۸ دلار هنوز با قیمت عجیب 60 هزار دلار که در سال 2021 بیت کوین به آن دست یافت، فاصله دارد اما 45 هزار دلار هم اتفاقات خوبی را در بازار‌های جهانی به همراه دارد. قیمت هر واحد تتر نیز با افزایش بیت کوین یک درصد رشد داشته و با قیمت 2.376 معامله می‌شود.

به هرحال نکته‌ای که برای سرمایه‌گذاران مهم بود اینکه بیت کوین به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات‌ متحده (SEC) به‌زودی ETF خواهد رسید که با توجه به اینکه بیت کوین مرز 45 هزار دلار هم عبور کرد احتمالات را قوی‌تر کرده و باعث شده سرمایه‌گذاران به این ارز خوش بین‌تر باشند.

به علاوه تحلیل گران بازار های مالی نیز رشد چشمگیری برای این رمز ارز پیش‌بینی کرده‌اند. به هر حال با توجه به نزدیکی به هاوینگ بیت کوین و رشد چشمگیر این ارز درصد تایید بیت کوین توسط ETF را بالاتر می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قیمت بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید