0

قلم هوشمند شیائومی Mijia رونمایی شد [+قیمت]

قلم هوشمند شیائومی Mijia معرفی شد [+امکانات و قیمت]
بازدید 44


قلم هوشمند شیائومی Mijia رونمایی شد. این قلم هوشمند مانند یک اسکنر هوشمند عمل کرده و قادر است در لحظه متون شما را ترجمه کند.

قلم هوشمند شیائومی Mijia با قابلیت‌های جذاب مانند قابلیت ترجمه متون در لحظه رونمایی شد. کمپانی شیائومی که با بند میجیا معمولا لوازم هوشمند خانگی یا گجت‌هایی با کاربری عمومی عرضه می‌کند اخیرا از یک نوع قلم هوشمند کاربردی رونمایی کرده که قابلیت‌های بسیاری دارد.

قلم Mijia دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده و می‌تواند نقش یک رکوردر را نیز ایفا کند. در ادامه به ذکر تمامی ویژگی‌های این قلم هوشمند می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قلم هوشمند شیائومی Mijia معرفی شد

شیائومی از طریق فروشگاه آنلاین Jingdong، قلم هوشمند هیجان‌انگیزی عرضه کرده است. این قلم به یک دوربین مجهز شده که توانایی ثبت کلمات یک بند را دارد و کاربران می‌توانند متن و عکس‌های اسکن‌شده را با برنامه‌های دیگر برای ویرایش و چاپ به اشتراک بگذارند. شیائومی در قلم هوشمند Mijia از یک نمایشگر کوچک برای پیش‌نمایش متن‌ اسکن‌شده استفاده کرده است.

قلم هوشمند شرکت شیائومی از میکروفون دوگانه خاصی برای ضبط صدا برخوردار است که با قابلیت‌های هوش مصنوعی، منجر به کاهش نویز می‌شود. بنابر ادعای شیائومی، قلم هوشمند میجیا از زبان‌های زیادی من‌جمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، روسی و آلمانی پشتیبانی می‌کند. این قلم هوشمند به گفته شیائومی در تشخیص متون چینی و انگلیسی تا 99 درصد موفق است.

قلم هوشمند شیائومی Mijia معرفی شد [+امکانات و قیمت]

قلم هوشمند Mijia با پشتیبانی از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی معرفی شده است. این قلم همچنین از فرهنگ‌لغت‌هایی مانند انگلیسی به چینی پیشرفته، فرهنگ لغت کینگ‌سافت پاورورد، آکسفورد و چند فرهنگ لغت محلی چینی نیز برخوردار است. قیمت قلم هوشمند شیائومی 699 یوان معادل 96 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قلم هوشمند شیائومی Mijia چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید