0

قرعه کشی کامنت اینستاگرام چگونه انجام میشود

برنامه قرعه کشی اینستاگرام
بازدید 17


با سایت قرعه کشی اینستاگرام و برنامه کامنت پیکر مارکتینگ ۹۸ ، انتخاب برنده مسابقه اینستاگرامی را به راحتی تعیین کنید با نحوه قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنت ها و لایک ها با ما همراه باشید.

برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام

برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام سایت مارکتینگ ۹۸ امکان قرعه کشی بین کامنت های پست مسابقه اینستاگرامی را رندوم و بیشترین تگ برای شما فراهم کرده است شمارش کامنت ها و تگ ها دقیق انجام شده و تعداد منشن هر کاربر در فایل اکسل کامنت ها بعد از دانلود قابل مشاهده است.

برای انجام قرعه کشی کامنت اینستاگرام به روش رندوم یا بیشترین تگ و کامنت بعد کپی لینک پست مسابقه وارد سایت قرعه کشی اینستاگرام شده و سپس در برنامه قرعه کشی گزینه Comment را انتخاب کرده و سپس لینک پست مسابقه را وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی آیکون جستجو کلیک نمایید.

در مرحله بعدی پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری وارد بخش پیگیری سفارش شده و شماره موبایل خود وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی لینک قرعه کشی کلیک کنید

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

در مرحله بعد تعداد برندگان و تعداد تگ برای هر کاربر را وارد کنید مثلا ۵ برنده و سپس روی لینک قرعه کشی کلیک کنید مطابق تنظیمات انجام شده قرعه کشی آنلاین بین فالوورهای اینستاگرام به صورت آنلاین و رندم برگزار می شود

قرعه کشی اینستاگرام بیشترین تگ و کامنت

اگر شما در شرایط مسابقه اینستاگرامی خود مطرح کرده باشید که برنده مسابقه شخصی است که بیشترین تگ را کرده باشد می توانید فایل خروجی کامنت ها را به ترتیب بیشترین تگ دریافت کنید برای درک بهتر نمونه فایل اکسل خروجی کامنت ها را در سایت مشاهده کنید

دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل

دانلود کامنت ها ، لایک ها ، فالوورهای اینستاگرام جهت آنالیز پیچ رقبا , تحلیل کاربران برای افزایش فروش و برگزاری مسابقه اینستاگرامی توسط سایت مارکتنیگ ۹۸ قابل انجام است نمونه فایل استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل را در زیر مشاهده کنید.

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

استخراج فالوورهای اینستاگرام

استخراج فالوورهای اینستاگرام در اکسل برای آنالیز پیج اینستاگرام و قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی : در این روش لیست فالوور های پیج اینستاگرام استخراج و دانلود شده و در فایل اکسل به شما تحویل داده خواهد شد

نحوه برگزاری مسابقه اینستاگرامی

ایده مسابقه اینستاگرامی و بررسی نمونه مسابقات اینستاگرام می تواند به شما در طراحی مسابقه و نحوه قرعه کشی در اینستاگرام کمک کند با بهترین ایده ها و متن مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور و طراحی انواع مسابقات اینستاگرامی مانند مسابقه تگ , مسابقه هشتگ و  عکس با ما همراه باشید.

چرا مسابقات اینستاگرام ایده خوبی است

همانطور که در بالا ذکر شد ، مسابقات اینستاگرام می تواند به شما در افزایش تعداد فالوورها در یک دوره زمانی کوتاه و با کمی تلاش کمک کند.

البته روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور وجود دارد ، مانند تبلیغات در اینستاگرام ، ولی مسابقات اینستاگرام همچنین می تواند به شما در دستیابی به تعامل بیشتر کمک کند.

پست هایی که به مسابقات اینستاگرام مربوط می شوند ،  در مقایسه با محتوا و پست های معمولی اینستاگرام ، تقریباً ۶۴ برابر بیشتر کامنت و ۳٫۵ برابر بیشتر لایک دریافت می کنند و این یعنی قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام .

همه این آمار نشان می دهد که اجرای مسابقات اینستاگرام یکی از بهترین ایده ها برای برندسازی و افزایش فروش در اینستاگرام است .

 ایده مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور و فروش

ایده مسابقه اینستاگرامی شماره ۱: تگ کنید و برنده شوید

ایده مسابقه با تگ کردن دوستان شروع میشود

تمام کاری که انجام می دهید این است که از مردم بخواهید یک دوست را در بخش نظرات نشان دهند تا بتوانند در این مسابقه نیز شرکت کنند و واجد شرایط دریافت جایزه باشند.

این قالب مسابقه کار بزرگی در بهبود دسترسی ارگانیک پروفایل شما می کند.

دلیل این است که وقتی افراد توسط شخصی برچسب خورده ، احتمالاً اعلانی دریافت می کنند.

سپس این افراد نمایه شما را بررسی می کنند و به طور بالقوه دنبال کننده می شوند.

آنها همچنین ممکن است دیگران را برچسب بزنند. این یک حلقه بازخورد ویروسی ایجاد می کند ، و افراد بیشتری را به رقابت می رساند.

برای افزایش تأثیر این حلقه بازخورد ، همچنین می توانید از مردم بخواهید علاوه بر برچسب زدن به شخصی ، حساب شما را دنبال کنند.

در اینجا نمونه ای  از یک برند وجود دارد که از این استراتژی استفاده می کند.

اگر می خواهید شجاع باشید ، می توانید از افراد بخواهید که دو  نفر را تگ کنند. این ، باز هم ، سطح بالقوه رقابت شما را افزایش می دهد.

مسابقه زیر  نشان می دهد که چگونه می توان این کار را انجام داد.

پس از پایان مسابقه ، فردی را به طور تصادفی از بخش نظرات انتخاب کنید. برای انجام این کار می توانید از برنامه قرعه کشی کامنت های اینستاگرام استفاده کنید تا این مسابقه هدفمند باقی بماند.

اگر یکی از شرایط فالوو کردن پیج مسابقه است ، به حساب برنده با لیست دنبال کننده خود مراجعه کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به ترتیب است.

گزینه جایگزین در این قالب ، “نامزد یک دوست برای برنده شدن” ، می تواند به همان اندازه خوب کار کند.

به جای اینکه از مردم بخواهید کسی را به طور تصادفی تگ بزنند ، می توانید به جای آن پیشنهاد دهید که کسی را که معتقدم شایسته پیروزی است ، تگ با منشن گذاری کنند .

با این نوع قالب ، برنده مسابقه شخصی خواهد بود که برچسب خورده است ، و نه شخصی که نظر اولیه را ترک کرد.

ایده مسابقه اینستاگرامی شماره ۲: لایک کنید تا برنده شوید

با این مسابقه اینستاگرام از مردم می خواهید اگر می خواهند محتوای شما را وارد مسابقه کنند و شانس برنده شدن دارند ، پست مسابقه رو لایک کنند.

حتی می توانید از عبارت ‘شیر کن تا برنده شوی ‘ استفاده کنید ، زیرا در برنامه اینستاگرام ، دوبار ضربه زدن به یک عکس به طور خودکار آن لایک خواهد شد

اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را تقویت کنید ، توجه داشته باشید که افراد نیز اگر می خواهند واجد شرایط برنده شدن باشند ، باید از پروفایل شما دنبال کنند.

در اینجا مثالی  از چگونگی انجام این کار آورده شده است.این پروفایل از ترکیبی از درخواست مردم برای دنبال کردن ولایک کردن استفاده کرده است ، در نتیجه افزایش تعامل بالقوه این مسابقه می تواند باشد.

نظرات و تجربه شما؟

تجربه شما در مورد مسابقه اینستاگرامی چیست ؟ کدام ایده مسابقه ایستاگرامی را بیشتر دوست دارید سوالی دارید از بخش نظرات با ما مطرح نمایید

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و مجله خبری آی تی و دیجیتال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید