0

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد ؛ مربی که گواردیولا را شکست داده

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد ؛ مربی که گواردیولا را شکست داده
بازدید 151


قربان بردیف سرمربی تراکتور می‌شود؟ سرمربی صاحب نام روس جهت مذاکره با باشگاه تراکتور امروز وارد ایران می‌شود. او مربی سابق سردار ازمون در رستوف بوده است.

به نقل از باشگاه تراکتور، قربان بردیف، مربی صاحب نام روس بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد) جهت مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه تراکتور وارد ایران می‌شود. سرمربی سابق سردار آزمون، سابقه مربیگری در تیم‌های روبین کازران و روستوف روسیه را در کارنامه دارد.

مستر بلیط

بردیف سابقه مربیگری تیم‌های روبین کازان و روستوف روسیه و غیرت قزاقستان را در کارنامه خود دارد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از بازیکنان موردعلاقه این مربی است که در دو تیم روبین کازان و روستوف زیرنظر او بازی کرده است.

قربان بردیف سرمربی تراکتور شد ؛ مربی سابق سردار آزمون

تیم فوتبال تراکتور تبریز در راستای حضور پرقدرت در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال جام خلیج‌فارس ایران به‌دنبال گزینه‌های سرمربی‌گری تیمش رفته است و به‌نظر می‌رسد با «ارتغرل ساغلام» قطع همکاری کند تا به‌جای این مربی ترکیه‌ای، یک مربی روسی به تبریز بیاورد.

قربان بردیف کیست؟

بردیف فوتبال را از باشگاه کوپت داغ (کلخوزچی سابق) شروغ کرد. او نخست در سال ۱۹۶۶ در تیم نوجوانان و جوانان باشگاه و از سال ۱۹۷۱ توانست برای تیم بزرگسالان بازی کند.

«قربان بکیویچ بردیف» ۶۹ ساله، سابقه سرمربیگری تیم‌های غیرت، روبین‌کازان و روستوف و سرمربی‌گری سردار آزمون و سعید عزت‌الهی در روسیه و تیم‌ملی ترکمنستان را در کارنامه خود دارد.

بردیف همیشه با خود تسبیح همراه دارد و معتقد است که برای او احساس خوب به همراه داشته و هنگام تماشای بازی به او آرامش و احساس خوبی دست می‌دهد. وی باور دارد تسبیح موجب کاهش استرس و تسکین ناراحتی‌هایش بوده‌است و به عنوان نوعی نیاز برای خود احساس می‌کند و امیدوار دیگران عقیده و نظر او را درک کرده و احترام بگذارند.

بردیف در فصول ۰۸-۲۰۰۷ و ۰۹-۲۰۰۸ روبین‌کازان را به قهرمانی لیگ‌برتر روسیه رساند و در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به‌همراه روستوف قهرمانی لیگ‌برتر روسیه را به‌دست آورد، وی همچنین فصل ۲۰۰۹ از جانب اتحادیه فوتبال روسیه، به‌عنوان برترین مربی سال روسیه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید