0

قرارداد لجستیکی 3 میلیارد دلاری کشتیرانی فرانسوی CMA CGM

قرارداد لجستیکی 3 میلیارد دلاری کشتیرانی فرانسوی CMA CGM
بازدید 269

[ad_1]

کمپانی کشتیرانی فرانسوی CMA CGM با قرارداد لجستیکی 3 میلیارد دلاری موافقت کرد تا انبارها و پلتفرم مبتنی بر ابر را از شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آمریکایی اینگرم مایکرو (Ingram Micro) خریداری کند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از ft، این اقدام برای کمک به شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه انجام شده تا از رشد سریع تجارت الکترونیک جهانی حداکثر سود را ببرد و با رقبایی مانند DHL و Kuehne+Nagel رقابت کند.

پس از یک دوره مشکلات مالی، گروه فرانسوی اکنون با تنگناهای نقدی مواجه شده است و مشکلات لجستیکی در طول همه گیری باعث افزایش نرخ حمل و نقل شده است.

این کمپانی در ماه سپتامبر، اقدام عجیبی انجام داد و قیمت‌های نقدی خود را به مدت پنج ماه ثابت نگه داشت تا مشتریان خود را حفظ کند.

ماه گذشته نیز از نقدینگی خود برای خرید Fenix ​​Marine Services، اپراتور پایانه کانتینر در بندر لس آنجلس، در معامله‌ای به ارزش 2.3 میلیارد دلار استفاده کرد.

بخش خریداری شده در اینگرم مایکرو توسط CMA CGM دارای گردش مالی سالانه 1.7 میلیارد دلاری است و 11500 نفر را استخدام می‌کند و تعداد مشاغل CMA CGM را به 90000 افزایش می‌دهد.

متیو فریدبرگ، مدیر اجرایی واحد لجستیک به فایننشال تایمز گفت که این کمپانی فرانسوی خرید 3 میلیارد دلاری را از منابع مالی خود تأمین کرده و به صورت نقد پرداخت خواهد کرد. او گفت 65 درصد از عملیات‌های جدید در بخش تجارت الکترونیک بوده است.

رودولف ساعده، رئیس و مدیر اجرایی CMA CGM، آخرین خرید را خود را نوعی اقدام “استراتژیک” توصیف کرد.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید