0

قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید در فصل آینده؛ ترفند دور زدن مقررات جدید!

قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید در فصل آینده؛ ترفند دور زدن مقررات جدید!
بازدید 51

[ad_1]

منع انعقاد قرارداد با ارزهای خارجی طبق آخرین قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به‌نظر باعث عقد قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید خود خواهد شد.

طی روزهای گذشته، تصویب دستورالعمل و قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، جنجال‌ها و انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

این قوانین گستره وسیعی داشته و از سقف بودجه باشگاه‌ها تا نحوه تمدید و نوع ارز پرداختی را در برمی‌گیرد و حتی برخی مواد آن با قوانین فیفا هم متناقض است، به همین جهت صدای اعتراض مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر را هم درآورده است. یکی از بندهای این قوانین جنجالی، مربوط به ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو بوده که قطعا برای پرداخت دستمزد بازیکنان خارجی باشگاه‌ها مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار توقف پروژه ریال دیجیتال شد

عقد قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید

در همین زمینه، «حجت کریمی»، سرپرست مدیرعاملی استقلال طی گفتگوی اخیر خود خبر از انعقاد قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید داده است. بنابراین احتمالاً بمب‌های خارجی این تیم در فصل آتی فوتبال با رمزارزها و بیت کوین منفجر خواهد شد.

قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید

کریمی در پاسخ به این سوال که با توجه به قوانین جدید، آیا شما امکان عقد قرارداد دلاری برای فصل بعد را دارید؟ بیان داشت: «فعلا با این دستوری که داده‌اند، اگر قرارداد دلاری نبندیم، باید یک راهکاری پیدا کنیم. با بیت کوین می‌بندیم! بالاخره باید راه دور زدن تحریم‌ها را پیدا کنیم!»

وی همچنین در واکنش به این پرسش که «بالاخره باید آن را در باشگاهتان سند کنید. این را از کجا می‌آورید؟» افزود: «بله باید آن عدد را سند کنید. بالاخره آن را به ریال تبدیل می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انعقاد قرارداد رمزارزی استقلال با بازیکنان جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید