0

قابل توجه رانندگان تپسی: همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی

قابل توجه رانندگان تپسی: همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی
بازدید 36


شرکت تپسی از همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی با رانندگان خبر داد. افزایش تعداد بانک‌های تحت پوشش از 6 به 15 برای راحتی بیشتر رانندگان صورت گرفته است.

با همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی توسط تپسی، حالا سفیران ناوگان این شرکت تاکسی اینترنتی قادر خواهند بود تا در هر لحظه از شبانه‌روز، اعتبار خود را به‌صورت آنی در یکی از حساب‌های خود در این 15 بانک انتقال دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی با رانندگان تپسی

شرکت تپسی در اسفند سال 1397، با ارائه خدمت تسویه حساب آنی، به نخستین شرکت در حوزه تاکسی اینترنتی کشور تبدیل شد که مدیریت در لحظه کیف پول رانندگان را به آن‌ها ارائه می‌کند. بر همین اساس، دو روش «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» برای سفیران تپسی فراهم است.

درحال‌حاضر رانندگان تپسی در صورت برخورداری از یک حساب بانکی، می‌توانند با وارد کردن شماره شبای خود در یکی از بانک‌های تجارت، ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، سامان، اقتصاد نوین، آینده، شهر، سپه، رسالت، پارسیان، پاسارگاد، بلوبانک و وی پاد به صورت آنی اعتبار خود را به حسابشان واریز کنند.

همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی ضمن تاکید بر موضوع «مشتری‌محوری» در این تاکسی اینترنتی بیان داشت: «ما در تپسی باور داریم که تداوم حضور و توسعه بازار، به میزان پاسخگویی به نیازهای ذی‌نفعان‌مان وابسته است. به همین خاطر همواره تلاش داشته‌ایم تا رضایت سفیران و کاربران به یک میزان در اولویت‌های سازمان قرار داشته باشد. مهم‌ترین نیاز سفیران همیشه مدیریت درآمد روزانه است. تا پیش از این 70% از سفیران تپسی در بانک‌های طرف قرارداد شرکت حساب داشته و از قابلیت تسویه اعتبار آنی استفاده می‌کردند. خوشحالیم که در آخرین تغییر و افزایش مجدد تعداد بانک‌های همکار، حالا تمامی سفیران می‌توانند در هر لحظه که لازم دارند درآمدشان را به حساب خود واریز کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص همکاری با 15 بانک برای تسویه آنی با رانندگان تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید