0

قابلیت Twitter Circle به طور جهانی منتشر شد

قابلیت Twitter Circle به طور جهانی منتشر شد
بازدید 128

[ad_1]

اکنون همه افراد در سراسر جهان می‌توانند از قابلیت Twitter Circle برای خصوصی نگه‌ داشتن برخی از پست‌ها و اضافه کردن 150 نفر به Circle خود استفاده کنند.

آبان تتر

قابلیت Twitter Circle، به شما امکان می‌دهد توییت‌های خود را محدود به مخاطبان کمتری کنید، این قابلیت اکنون برای همه در دسترس است. این پلتفرم برای اولین بار آزمایش این ویژگی را در میان «افراد منتخب» در ماه مه (اردیبهشت ماه) قبل از عرضه گسترده‌ آغاز کرد.

Twitter Circle شباهت زیادی به ویژگی “کلوز فرندز” اینستاگرام دارد که به شما امکان می دهد پست‌های خود را با گروه کوچکتری از افراد به اشتراک بگذارید. در توییتر، می توانید تا 150 نفر را به حلقه دوستان خود اضافه کنید، خواه آنها شما را دنبال کنند یا نه. وقتی می‌خواهید توییتی ارسال کنید که ممکن است تمایل نداشته باشید تا کل Twitterverse آن را بیند، می‌توانید به جای آن، آن را با حلقه دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: احضار افشاگر توییتر توسط ایلان ماسک به دادگاه ؛ جدیدترین تاکتیک مالک تسلا برای خروج از معامله!

قابلیت Twitter Circle به صورت جهانی عرضه شد

هنگامی که قسمت نوشتن توییت را باز کنید، گزینه اشتراک‌گذاری در حلقه دوستان خود را خواهید دید. منوی کشویی در بالای قسمت نوشتن توییت را انتخاب کنید و سپس Circle را بزنید. شما می‌توانید با زدن دکمه Edit که در کنار گزینه ظاهر می‌شود، افراد مورد نظر خود را در حلقه خود انتخاب کنید.

وقتی کاربرانی را به حلقه خود اضافه یا از آن حذف کنید، آن‌ها اعلانی دریافت نمی‌کنند. اما افرادی که در حلقه شما قرار می‌گیرند، نشان برجسته‌شده‌ای را خواهند دید که در زیر پست‌های ارسال شده به حلقه شما نوشته شده است: «فقط افراد موجود  @[username]در Twitter Circle می‌توانند این توییت را ببینند».

قابلیت Twitter Circle

این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا بدون اینکه حساب‌های خود را کاملاً خصوصی کنند، کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشند. با این حال، محتوای به اشتراک گذاشته شده با حلقه شما همچنان تابع دستورالعمل‌های جامعه توییتر است و همچنین مانع از گرفتن اسکرین شات از پست‌های شما توسط سایر کاربران نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار جهانی قابلیت Twitter Circle چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید