0

قابلیت Flipside در اینستاگرام ؛ افزایش حریم خصوصی کاربران در پروفایل اینستاگرام

قابلیت Flipside در اینستاگرام ؛ افزایش حریم خصوصی کاربران در پروفایل اینستاگرام
بازدید 21

[ad_1]

به زودی قابلیت Flipside در اینستاگرام فعال خواهد شد. با این قابلیت دیگر نیازی به ساختن پیج‌های پیوی و خصوصی نخواهید داشت.

اینستاگرام و واتساپ زیر پرچم متا با سرعت بیشتری شروع به رشد کرده‌اند؛ علت آن هم در دسترس بودن منابع بیشتر برای پاسخگویی به درخواست‌های کاربران و افزودن ویژگی‌های کاربردی است.

در طول چند سال گذشته، به هر دو برنامه ده‌ها ویژگی جدید اضافه شده است که همگی مفید و مناسب هستند. اما ظاهرا این به‌روزرسانی‌ها تمامی ندارند و اینستاگرام این روزها در حال آزمایش و تست یک ویژگی جدید در جهت افزایش حریم خصوصی کاربران است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت Flipside در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش Engadget، اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Flipside است. این ویژگی کمی شبیه به Close Friends است که در حال حاضر برای همه کاربران در دسترس است.

به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند برخی مطالب و محتواهای موجود در پروفایل خود را تنها برای اشخاص منتخب نمایش دهند. یعنی ویژگی Flipside به شما این امکان را می‌دهد که بخشی از پروفایل خود را فقط برای افرادی که انتخاب می‌کنید در معرض دید قرار دهید. برای رفتن به این بخش از پروفایل خود تنها کافی است که آیکون پروفایل را به پایین بکشید.

قابلیت Flipside در اینستاگرام
قابلیت Flipside اینستاگرام

بنابراین با استفاده از قابلیت Flipside دیگر نیازی به ایجاد یک حساب کاربری جداگانه در اینستاگرام ندارید. در عوض می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی که در بخش Flipside به اشتراک می‌گذارید را به همراه عکس‌ها و ویدیوهای معمولی خود (آنچه که برای همه افراد قابل مشاهده است) در یک اکانت و پیج داشته باشید. یعنی با این قابلیت دیگر بساط پیج‌های پیوی و خصوصی جمع خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد این ویژگی کمی شبیه به کلوز فرندز است که به کمک آن می‌توانید استوری‌های شخصی خود را با دوستان نزدیک به اشتراک گذاشته و از دید سایر فالورها پنهان کنید. مدیر اینستاگرام، Adam Mosseri، می‌گوید که درباره عرضه این قابلیت به صورت عمومی هنوز مطمئن نیست. او در این باره گفته است:

ما هنوز مطمئن نیستیم که قابلیت فلیپ ساید را در اینستاگرام فعال کنیم یا نه. از یک سو، ایجاد فضایی مطمئن، امن و خصوصی برای کاربران احساس خوبی دارد و از سوی دیگر، این قابلیت نیاز به حساب‌های ثانویه را از بین می‌برد. پس در کل این ویژگی می‌تواند بسیار مفید باشد، با این حال همه چیز به نحوه استقبال و پاسخگویی کاربران بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره قابلیت Flipside در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید