0

قابلیت Circle توییتر به زودی غیرفعال می‌شود

قابلیت Circle توییتر به زودی غیرفعال می‌شود
بازدید 75

[ad_1]

قابلیت Circle توییتر به زودی از دسترس خارج می‌شود. ظاهراً شبکه اجتماعی ایکس، نمی‌خواهد مقلد اینستاگرام باشد و این قابلیت را حدف خواهد کرد.

قابلیت Circle توییتر که عملکرد آن درست مانند قابلیت Close Friends اینستاگرام است، به زودی از جمع سرویس‌های این شبکه اجتماعی جدا خواهد شد تا شبکه اجتماعی ایلان ماسک، مقلد شبکه اجتماعی محبوب متا نباشد. همانطور که می‌دانید ویژگی Circle امکان به اشتراک‌گذاری محتوا را فقط مختص افرادی که شما انتخاب می‌کنید را به کاربر می‌دهد. این قابلیت در اصل جزء قابلیت‌های حریم شخصی کاربر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاهش شدید دانلود اپلیکیشن توییتر از زمان تغییر نام به X

قابلیت Circle توییتر به زودی غیرفعال می‌شود

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) متعلق به ایلان ماسک قصد دارد تا در ماه آینده میلادی (اکتبر) ویژگی Circle را غیرفعال کند. این ویژگی که شبیه به Close Friends اینستاگرام است، به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را با مجموعه‌ای انتخابی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.

به گفته ایکس، این ویژگی از 31 اکتبر (9 آبان) غیرفعال خواهد شد و کاربران دیگر نمی‌توانند افراد را به Circle خود اضافه کنند. در صفحه پشتیبانی این شبکه اجتماعی گفته شده است:

«ایکس از 31 اکتبر 2023 ویژگی Circle را از کار خواهد انداخت. پس از این تاریخ، دیگر نمی‌توانید پست‌های جدیدی برای افراد حاضر در Circle خود ایجاد کنید و همچنین نمی‌توانید افرادی را به آن اضافه کنید.»

قابلیت Circle توییتر به زودی غیرفعال می‌شود

با این وجود، ایکس همچنان به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخچه پست‌های Circle خود را حتی پس از تاریخ اعلام شده، مشاهده کنند.

توییتر اولین بار در آگوست سال 2022 ویژگی Circle را پس از چند ماه آزمایش در نسخه بتا راه‌اندازی کرد و کاربران می‌توانستند 150 نفر از دوستان خود را به آن اضافه کنند.

در اوایل سال جاری، برخی کاربران متوجه شدند که پست‌های Circle آنها با علامت پرچم سبز برچسب‌گذاری نمی‌شود و این امر باعث شد تا آن‌ها فکر کنند که این پست‌ها برای تمام افراد نمایش داده می‌شود. همچنین در ماه آوریل برخی کاربران گزارش دادند که پست‌های Circle آن‌ها در تایم‌لاین For You ظاهر می‌شود. با وجود این مشکلات، توییتر در اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که یک مشکل امنیتی در نمایش توییت‌های خصوصی وجود دارد.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه دلیلی باعث شده تا ایکس تصمیم به غیرفعال کردن قابلیت Circle گرفته باشد. اما این شرکت در چند وقت گذشته تمرکز زیادی روی ویژگی Communities شبیه به گروه‌های فیسبوک داشته است و شاید شباهت بسیار زیاد این دو ویژگی باعث شده تا تصمیم به کنار گذاشتن Circle بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره غیرفعال شدن قابلیت Circle توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید